Test tråd November/December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.112 visninger
113 svar
41 synes godt om
26. oktober 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr

Jeg kan mærke at jeg har brug for en igen test-tråd, så jeg håber at der er andre der også kunne bruge den.

Jeg havde positiv ægløsningstest i mandags, og sex i søndags. Nu kan jeg mærke at de kribler i fingeren for at teste, selvom jeg ved det bliver alt for tidligt

Er der andre der snart skal til at teste æg eller graviditet ?

Vi har prøvet et godt stykke tid og nu har besluttede os at hvis det ikke lykkes til marts så søger vi hjælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2024

NH

Profilbillede for NH

Jeg har testdag i morgen.. første cyklus… 

har alle tegn men man ka jo aldri vide…

Anmeld Citér

26. oktober 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
NH skriver:

Jeg har testdag i morgen.. første cyklus… 

har alle tegn men man ka jo aldri vide…

Åh hvor spænede  

krydser

Jeg har ingen symptomer andet end at jeg træt og har humørsvingninger

lider af vulvodyni og den er blussede mere op, men det kan også skyldes min behandling

Anmeld Citér

26. oktober 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg venter æl en af de kommende dage. Vi har også været i gang længe og skal til fertilitets undersøgelse næste måned

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Jeg venter æl en af de kommende dage. Vi har også været i gang længe og skal til fertilitets undersøgelse næste måned

Åh hvor spænede finger 

Hvor længe har i ventet på fertilitets undersøgelse 

Jeg var så dum at test i dag…

det var en uge siden jeg havde ægløsning

jeg har bare mange mavesmerter, vandet udflåd og træt som bare pokker… men det kan også være mens optakt

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Sommersol2021

Mcr skriver:

Åh hvor spænede finger 

Hvor længe har i ventet på fertilitets undersøgelse 

Jeg var så dum at test i dag…

det var en uge siden jeg havde ægløsning

jeg har bare mange mavesmerter, vandet udflåd og træt som bare pokker… men det kan også være mens optakt

Vi har ventet 2 måneder. Men jeg aner ikke hvordan ventetiden ser ud, hvis vi skal i fertilitetsbehandling. Det her er bare udredningen fordi der er gået et år. 

Ja det er tidligt som du skriver, der kan nå at ske meget endnu med din test! Krydser for den er der inden for en uge

Anmeld Citér

29. oktober 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Vi har ventet 2 måneder. Men jeg aner ikke hvordan ventetiden ser ud, hvis vi skal i fertilitetsbehandling. Det her er bare udredningen fordi der er gået et år. 

Ja det er tidligt som du skriver, der kan nå at ske meget endnu med din test! Krydser for den er der inden for en uge

Det var ikke så galt, jeg troede der var længer ventetid.

Ja så bliver det virkelig spænende  og se hvad de siger så

Jeg tvivler på at det er lykkes os, jeg kan mærke at min hormoner er fuckt jeg ked af det, frustreret, og vred. 

Min kæreste har lovet mig at han vil bestille tid til at undersøge hans sædkvalitet. 

Jeg mærke at jeg snart har brug for at vide hvorfor det ikke lykkes os... 

Anmeld Citér

29. oktober 2024

Sommersol2021

Mcr skriver:

Det var ikke så galt, jeg troede der var længer ventetid.

Ja så bliver det virkelig spænende  og se hvad de siger så

Jeg tvivler på at det er lykkes os, jeg kan mærke at min hormoner er fuckt jeg ked af det, frustreret, og vred. 

Min kæreste har lovet mig at han vil bestille tid til at undersøge hans sædkvalitet. 

Jeg mærke at jeg snart har brug for at vide hvorfor det ikke lykkes os... 

Ja det troede jeg egentligt også, men vi fik bare en henvisning og skulle selv booke hos en gynækolog der tilbød fertilitetsudredning. 

Æv du har det nederen

Det kan jeg godt forstå, man trænger til svar efter noget tid. Har I prøvet længe? 

Anmeld Citér

30. oktober 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Ja det troede jeg egentligt også, men vi fik bare en henvisning og skulle selv booke hos en gynækolog der tilbød fertilitetsudredning. 

Æv du har det nederen

Det kan jeg godt forstå, man trænger til svar efter noget tid. Har I prøvet længe? 

Åh ja okay ? 

hvem med din partner skal han også undersøges der ? 

ja med 4 negative test så ved man snart godt at løbet er forbi igen igen og vi skal start for fra.

on and off i 10 måneder, ved godt det ikke er længe men for mig følelse det som MEGA lang tid…

Anmeld Citér

31. oktober 2024

Hailey

Melder mig gerne med på banen. 
Testdag er på onsdag den 6 november. Jeg kommer stensikkert til at tage en test for tid ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.