Hvor tidligt har i teste positivt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2024

Anonym trådstarter

Hej 

jeg ville blot høre hvor tidligt i har teste positivt? 

Om 5 dage starter min mens(hvis ikke jeg er gravid) 

jeg tog en test men den var negativ og derudover har jeg ingen andre symptomer ud over jeg følere n masse jag i underlivet

Ved min første graviditet var alting så pludseligt og tilfældigt og tro jeg fik først testede i uge 5  

og først der fik jeg ømme børster og meget kvalme 

Denne gang ved jeg at jeg havde ægløsning mandag eller tirsdag (var til scanning) 

Er så nervøs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2024

Anonym

3+1 3+2 3+3 3+4 og 3+4, det har været meget forskelligt alle 5 gange. 

Jeg tester altid for ægløsning og altid fra 3+0 ��

Anmeld Citér

27. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

2+4, 3+3, 3+5, 3+5 og 3+6.

Anmeld Citér

27. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

3+1 3+2 3+3 3+4 og 3+4, det har været meget forskelligt alle 5 gange. 

Jeg tester altid for ægløsning og altid fra 3+0 ��

Fik du positiv svar der ?

åh så er mine chancer minimal.

Anmeld Citér

27. august 2024

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej 

jeg ville blot høre hvor tidligt i har teste positivt? 

Om 5 dage starter min mens(hvis ikke jeg er gravid) 

jeg tog en test men den var negativ og derudover har jeg ingen andre symptomer ud over jeg følere n masse jag i underlivet

Ved min første graviditet var alting så pludseligt og tilfældigt og tro jeg fik først testede i uge 5  

og først der fik jeg ømme børster og meget kvalme 

Denne gang ved jeg at jeg havde ægløsning mandag eller tirsdag (var til scanning) 

Er så nervøs 

Ved første graviditet testede jeg første gang 4+0. Negativt. Først 4+3 kunne jeg skimte en lille antydning af en streg. 
Anden graviditet startede jeg 3+4 hvor den med det samme var en lille smule positiv, men aborterede.
ved barn nr 2 testede jeg positivt 3+1. Troede jeg var længere henne, ellers havde jeg ventet med at teste. 

Anmeld Citér

27. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Fik du positiv svar der ?

åh så er mine chancer minimal.

Ja det gjorde jeg og nej selvfølgelig er de ikke det, man er først 4+0 når de kan teste positiv ikke alle kan teste før forventet mens.

Håbet er aldrig ude før mens kommer og man kan ikke sammenligne sine egne graviditeter eller andres med sig selv

Anmeld Citér

27. august 2024

Anonym

Jeg har kunne teste positiv med tidligtest 3+2 og 3+3 i mine graviditeter.

Det med symptomerne vil jeg ikke lægge så meget i - heller ikke ud fra hvad plejer at være under tidligere graviditeter. Det er sket mange gange, at jeg har været overbevist om, at jeg var gravid pga. hævede ømme bryster, træthed og kvalme, men testene var negative. Ved mine 4 tidligere graviditeter har jeg også haft flere symptomer af forskellige grader, men alligevel mistede jeg dem alle inden uge 11.
Her under min 5. graviditet havde jeg ingen symptomer, så da jeg stod med en positiv test, var jeg sikker på at graviditeten ville gå til grunde for jeg havde ingen symptomer. Men i dag er jeg da nået til uge 36 i min 5. graviditet. Mine graviditetssymptomer kom bare først omkring uge 9-10. Indtil da var mit eneste symptom at der var lidt blod i mit snot, når jeg pudsede næse, hvilket jeg slet ikke havde tænkt over kunne være tegn på graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.