Jeg ved!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Når man læse om jer der er gravide, så har jeg lagt mærke til at de fleste af jer bare vidste at i var gravide inden, lægen, testen eller andet vidste det.. Hvordan ved i det piger, er der nået der for jer til at vide det, eller er det bare en 'moder fornemmelse' i har?

Vil jeg vide det når min tid kommer?

Tak på forhånd, håber nogen kan svare..

KH. Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Lone Jakobsen

MaleneS skriver:

Når man læse om jer der er gravide, så har jeg lagt mærke til at de fleste af jer bare vidste at i var gravide inden, lægen, testen eller andet vidste det.. Hvordan ved i det piger, er der nået der for jer til at vide det, eller er det bare en 'moder fornemmelse' i har?

Vil jeg vide det når min tid kommer?

Tak på forhånd, håber nogen kan svare..

KH. Malene

hmm... svært at svare på.

måske er det erfaringen.... for her ved min graviditet nr. 4 var jeg slet ikke i tvivl. der var en lille stemme indeni der bare fortalte mig at jeg godt ku stoppe med at kigge efter mens.

Anmeld

4. november 2009

mariamiss6

1. gang anede jeg intet what so ever, jeg tog testen for sjov, i en anden anledning, og var meget forbavset da det viste sig at jeg altså var gravid.... og så var det endda ikke engang mens. tid endnu da jeg tog testen, så jeg var ikke engang gået over tid eller noget....

2. gang, der vidste jeg det bare... Mest fordi der var "tydelige" symptomer på det... For eksempel havde jeg de mest irriterende mens smerter, men der ko aldrig noget mens, og smerter blev bare ved og ved i en uendelighed.... Da jeg havde været næsten sikker 1 uges tid, fik jeg kvalme omkring aftensmåltiderne, og kunne intet spise af varm mad, i 14 dage, så jeg var ret sikker, da jeg intet varmt kunne spise gennem den første graviditet.... Og så var der jo de famøse mens smerter og symptomer som blev stærkere og stærkere.... Og da jeg talte dagene for sidste mens, var der alligevel også gået 53 dage siden sidst jeg havde blødt. Sååå der var ikke rigtig nogen tvivl, jeg tog faktisk kun testen lige inden jeg skulle til lægen, for lige at være sikker på den var der, så ike jeg stod der og så dum ud hvs han viste mig et negativt resultat.... Jeg var så også ca. 8 uger henne tror jeg, måske mere, da jeg endelig tog testen.... Det var i hvert fald over 60 dage efter sidste mens. 1. dag....

Så ja, symptom "diagnose" og instinkt....

Anmeld

4. november 2009

Prinsessens'Mor<3

så det er kun anden gang i vidste det..

Anmeld

4. november 2009

forår

Jeg viste ikke at jeg var gravid inden jeg testede positiv, men jeg havde haft det mærkeligt ugen op til. Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg havde det. Min krop føltes bare anderledes

Anmeld

4. november 2009

Lone Jakobsen

MaleneS skriver:

så det er kun anden gang i vidste det..

nej først 4. gang

Anmeld

4. november 2009

frk andreasen

1 gang vidste jeg det ikke gik 3 uger over tid før min mor sagde jeg nok burde gå til lægen...

2 gang vidste jeg det 1 uge før..(den døde i mig)

3. gang vidste jeg det 14 dage før. men der var der osse mange symp.

knus tanja 20+3

Anmeld

4. november 2009

luckas-mor

jeg anede intet da jeg blev gravid,, min mens var ellers sprunget over men det har den gjort tit så det lagde jeg ikk noget i., min mor ku tilgengæld se det før vi opdagede det, og det sys jeg var godt klaret..

havde på fornemmern det ku være sket ,, meen nejj tænkte jeg der er da ikk noget.. men det var der heldigvis og er overlykkelig for det

glæd dig til det er din tur det er en fantastisk tid

kram natascha

Anmeld

4. november 2009

Bom

Jeg havde ikke gået og tænkt så meget på det, men da menses ikke var kommet på 36 dagen, tog jeg en test, og den var sørme positiv..  (Vi havde prøvet i et år)

Men set i bakspejlet, så havde jeg nok kunnet gætte det..

Min bryster var blevet større og blodårerne på min bryster var MEGA tydelige, jeg kunne ikke ligge på maven uden at det gav så'n nogen jag når jeg rejste mig, fik kvalme midt i aftensmaden flere gange, ja jeg kunne blive ved..

Men inden jeg blev gravid vidste jeg ikke hvad jeg skulle kigge efter, men næste gang ved jeg det jo..

Held og lykke med projektet...

Anmeld

4. november 2009

stine_olesen

Jeg havde en anelse om det da jeg tog graviditets testen Med ømme bryster, og bare sådan en følelse inden i og tendte rimelig hurtigt af nogen gange grin.

Tog en graviditets test inden jeg gik i bad den ene morgen og inden jeg gik ud havde jeg gættet der var 2 streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.