1. gang anede jeg intet what so ever, jeg tog testen for sjov, i en anden anledning, og var meget forbavset da det viste sig at jeg altså var gravid.... og så var det endda ikke engang mens. tid endnu da jeg tog testen, så jeg var ikke engang gået over tid eller noget....
2. gang, der vidste jeg det bare... Mest fordi der var "tydelige" symptomer på det... For eksempel havde jeg de mest irriterende mens smerter, men der ko aldrig noget mens, og smerter blev bare ved og ved i en uendelighed.... Da jeg havde været næsten sikker 1 uges tid, fik jeg kvalme omkring aftensmåltiderne, og kunne intet spise af varm mad, i 14 dage, så jeg var ret sikker, da jeg intet varmt kunne spise gennem den første graviditet.... Og så var der jo de famøse mens smerter og symptomer som blev stærkere og stærkere.... Og da jeg talte dagene for sidste mens, var der alligevel også gået 53 dage siden sidst jeg havde blødt. Sååå der var ikke rigtig nogen tvivl, jeg tog faktisk kun testen lige inden jeg skulle til lægen, for lige at være sikker på den var der, så ike jeg stod der og så dum ud hvs han viste mig et negativt resultat.... Jeg var så også ca. 8 uger henne tror jeg, måske mere, da jeg endelig tog testen.... Det var i hvert fald over 60 dage efter sidste mens. 1. dag....
Så ja, symptom "diagnose" og instinkt....
Anmeld