Forventninger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..

Hjælp mig lige her.. Jeg har en tanke om at ting kun sker når jeg mindst forventer det, altså hvis jeg forventer at min graviditets teste er positive så bliver de det ikke, så jeg skal helst ikke forvente noget..

kender i til den fornemmelse?

Var der nogen af jer der var gravide selvom i forventede det?

Er der håb selvom man forventer det?

KH. Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Joanna

MaleneS skriver:

Hej piger..

Hjælp mig lige her.. Jeg har en tanke om at ting kun sker når jeg mindst forventer det, altså hvis jeg forventer at min graviditets teste er positive så bliver de det ikke, så jeg skal helst ikke forvente noget..

kender i til den fornemmelse?

Var der nogen af jer der var gravide selvom i forventede det?

Er der håb selvom man forventer det?

KH. Malene

Det er nok ren overtro, du har gang i der Lidt som at alt går godt, hvis man bare undgår at træde på stregerne  Ægget og sædcellen ved altså ikke, om du tænker på dem eller ej - det skal nok gå.

Anmeld

4. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Joanna skriver:

Det er nok ren overtro, du har gang i der Lidt som at alt går godt, hvis man bare undgår at træde på stregerne  Ægget og sædcellen ved altså ikke, om du tænker på dem eller ej - det skal nok gå.

heh jeg har altid været lidt overtroisk, da jeg var lille der troede jeg også på det med stregerne

Anmeld

4. november 2009

Joanna

MaleneS skriver:

heh jeg har altid været lidt overtroisk, da jeg var lille der troede jeg også på det med stregerne

Sådan er det nok, når man ønsker noget. Men du kan altså desværre ikke tvinge testen til at blive positiv ved at tænke på noget andet 

Anmeld

4. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Joanna skriver:

Sådan er det nok, når man ønsker noget. Men du kan altså desværre ikke tvinge testen til at blive positiv ved at tænke på noget andet 

heh det tror jeg altid, jeg siger altid til kæresten, at nu må han ikke forvente nået, for så sker det ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.