Hvorfor går tiden sååå langsomt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Bom

Hej i dejlige damer..

Ja jeg ved ikke rigtig hvor jeg vil hen med det her indlæg, men ja jeg synes bare tiden går SSÅÅÅÅÅÅ langsomt............

Jeg føler mig slet ikke gravid endnu, kun små tyk, kan intet mærke og kan stadig ligge på maven osv....

Hvordan får man tiden til og gå lidt hurtigere???

Alle siger at når man runder de berømte 12 uger så flyver tiden bare afsted, men det føler jeg slet ikke..  Kan slet ikke vente til den lille melder sin ankomst, puha der er længe til d 11 maj..

Hmm ja lidt pylder fra mig af idag..

Knus Maria 13+1

P.s Billedet er fra da jeg ca var 10 uger henne, og den har ikke ændret sig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Bare mig..

Jeg kan kun give dig ret. For mig føles tiden også som en evighed. Ja jeg kan ikke fortælle dig hvordan tiden kan gå hurtigere, men kun fortælle dig, at du ikke er alene om at tiden går vildt langsom.

Og når jeg så tænker over det, så er der jo endnu længere tid til d 13 maj

Marikka 12+6

Anmeld

4. november 2009

Lærke90

Puha jeg skal "kun" vente til den 13 december men jeg synes også tiden går så langsomt !!

Anmeld

4. november 2009

Bare mig..

Lærke90 skriver:

Puha jeg skal "kun" vente til den 13 december men jeg synes også tiden går så langsomt !!

Ja det må snart være endnu værre. :/

Held og lykke

Anmeld

4. november 2009

Lærke90

marikka skriver:

Ja det må snart være endnu værre. :/

Held og lykke

Ja for nu tæller man dagene

Tak skal du have og i lige måde med resten af graviditeten

Anmeld

4. november 2009

Bare mig..

Lærke90 skriver:

Ja for nu tæller man dagene

Tak skal du have og i lige måde med resten af graviditeten

Ja det kan jeg da godt forstå. Det bliver da også rigtig rigtig spændende

Jo tak tiden skal nok komme for mig også

Anmeld

4. november 2009

Mist

Lærke90 skriver:

Jeg syns godt nok os at tiden er laaaang, jeg skal heldigvis kun vente til 17 december hvor jeg blir sat igang, hvis den lille ikke kommer af sig selv inden dag, HÅBER,

men jo syns godt nok os tiden har og er lang. SUK.. Nu må der godt snart ske noget. tak..

Held og lykke til jer ALLE..

Anmeld

4. november 2009

Lærke90

marikka skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå. Det bliver da også rigtig rigtig spændende

Jo tak tiden skal nok komme for mig også

Det gør den i hvert fald ..

Anmeld

4. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Da jeg ventede min datter tænkte jeg ikke så meget over tiden, tog det stille og roligt og var faktisk ikke utålmodig.

Denne gang synes jeg ALT SNEGLER sig afsted:0) Er nu 21+2 og synes tiden indtil nu har varet en evighed og tænker når jeg siger jamen jeg skal nedkomme i marts, så er der flere år til:0)

Knus

Anmeld

4. november 2009

baby2010

Hvis det er nogen trøst, så synes jeg heller ikke tiden går særligt hurtigt! Men jeg er også uden arbejde, da jeg blev færdig med mit studie her i begyndelsen af september (der er selvfølgelig ingen der gider ansætte en gravid "snøft" ). Jeg glæder mig bare helt vildt til min lille søn kommer!!!

Jeg synes især tiden fra NF frem til MD var lidt "kedelig". Der skete ikke så meget, synes jeg... Efter MD har vi fået køn på, så nu begynder både min forlovede og jeg at knytte os til lille Alfred, og det er meget dejligt. Så er jeg også gået i gang med at lave liste over hvad han skal have af ting osv. Snart er der 2. lægebesøg og så skal man jo ret tit til JM i tiden efter 24. uge. Så jeg HÅBER meget at den kommende tid går lidt hurtigere - det gør den sikkert søde, op med humøret - nu er det jo også snart jul! 

Kh Julie 23+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.