Tvilling skriver:
Takker men det er SÅ svært. Med mit held
. Jeg ved jeg bliver den bedste mor i verden for mit barn. Men har bare været så uheldig de sidste 6 år med mange ting. Jeg ikke kan lade vær. Og ville bare gerne se at alt var ok. Og ved også hvis det ikke er er det naturens gang. Og for det bedste men føler mig ikke gravid længere....
Undskyld mit pylren.....
Vi er jo alle bekymrede i det øjeblik vi bliver garvide, for ingen ønsker jo at miste eller noget er galt eller går galt.
Men ligegyldigt hvad, så kan vi aldrig sikre os imod det, en tidlig scanning er jo ingen garanti.
Fx da jeg mistede. Jeg blødte en meget lille smule sådan helt mørkt blod. Tog til læge og blev sendt på sygehuset til scanning. En overlæge i gynækologi scannede mig og vi så hjerteblink han sagde at min livmoder så fin ud og at livermoderhalsen var helt lukket, så han mente ikke jeg skulle bekymre mig og at jeg nok bare havde fået en rift i forbindelse med samleje. Men men men samme aften ved 19 tiden så begyndte jeg at bløde meget, og endnu mere i løbet af natten. Ringede til lægen straks og han sendte mig afsted igen til scanning, og ja fosteret var væk, jeg havde aborteret:0(
Selv at runde uge 12 er jo ikk e en 100% garanti, nogle har spontane aborter derefter:0)
ikke at jeg ikke forstår dine bekymringer og angst, den er helt naturlig, men tag en dyb indånding, og sig til dig selv, selvfølgelig går alt godt, men hvis ikke, så er der en grund. Så er fostere ikke raskt nok til at overleve:0)
Naturensgang kan vi ikke altid ændre på:0)
Anmeld