Singstar :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

I luuuuve it

Idag var jeg så lige forbi BILKA i frokostpausen og så at de havde trådløse mikrofoner til singstar YAY... På tilbud Så besluttede jeg at give mig selv en fødselsdagsgave FØR tid, da jeg jo skal holde TØSE fødselsdag(mænd forbudt!) fredagen inden min fødselsdag, fordi min mand skal til julefrokost hehe. Så blir jeg jo NØDT til at have det INDEN min fødselsdag hehe!!

Så nu skal jeg godtnok SKRÅLE i aften, uden at vikle mig ind i ledninger og alt det der halløj. Jeg vidste slet ikke jeg kunne få trådløse mikrofoner til min singstar, når jeg har en ps2

HEHE.

(måtte bare lige ud med det )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Ox.

Zafir skriver:

I luuuuve it

Idag var jeg så lige forbi BILKA i frokostpausen og så at de havde trådløse mikrofoner til singstar YAY... På tilbud Så besluttede jeg at give mig selv en fødselsdagsgave FØR tid, da jeg jo skal holde TØSE fødselsdag(mænd forbudt!) fredagen inden min fødselsdag, fordi min mand skal til julefrokost hehe. Så blir jeg jo NØDT til at have det INDEN min fødselsdag hehe!!

Så nu skal jeg godtnok SKRÅLE i aften, uden at vikle mig ind i ledninger og alt det der halløj. Jeg vidste slet ikke jeg kunne få trådløse mikrofoner til min singstar, når jeg har en ps2

HEHE.

(måtte bare lige ud med det )

Åhh hvor skønt, har stadig kun med ledninger, men hvor er det et fantastisk "spil" .. har næsten allesammen, de er så sjove!

Anmeld

4. november 2009

DK

Sing star er også bare snart et party-must herhjemme.

Vi har et hold venner der kommer på lørdag til mad og drinks, og singstar. Vi plejer at dele os op i hold, pigerne mod drengene, og så skråler vi ellers derud af til Bonnie Tyler, Beach Boys, Brødrene Olsen og Queen. Jeg har abba og et andet spil, men derudover har vi downloaded over 80 sange nu. Der ryger lige et par ekstra numre oveni hver fest! (Det er heldigvis Mikkels dankort numre der er tastet ind i playstation store, he he)

GOTTA love it!!

Anmeld

4. november 2009

Tina2

Har set de trådløse men har 4 med ledninger. Er nu ok:-) Blir ikke filtret ind:-)

Fik lige to singstar med posten idag jeg har købt på ts + jeg fik en med gratis (Abba, men den havde jeg i forvejen, men den kan jo sælges igen)

Så nu har jeg 5-6 stykker og jeg ELSKER Singstar!!! Skal til flere julefrokoster hvor jeg skal ha dem med:-)

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Har set de trådløse men har 4 med ledninger. Er nu ok:-) Blir ikke filtret ind:-)

Fik lige to singstar med posten idag jeg har købt på ts + jeg fik en med gratis (Abba, men den havde jeg i forvejen, men den kan jo sælges igen)

Så nu har jeg 5-6 stykker og jeg ELSKER Singstar!!! Skal til flere julefrokoster hvor jeg skal ha dem med:-)

Hva skal du ha for ABBA? - hvis det er til ps2

Anmeld

4. november 2009

Tina2

Zafir skriver:

Hva skal du ha for ABBA? - hvis det er til ps2

Ja det er til PS2.... Er faktisk ikke helt sikker på den ikke ER solgt.... Har en veninde der vil give 100 kr for den.... Hun var hurtig da hun hørte den var med gratis og jeg havde i forvejen ;-)

Men skal nok lige vende tilbage, hvis hun ikke vil ha den alligevel:-)

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Ja det er til PS2.... Er faktisk ikke helt sikker på den ikke ER solgt.... Har en veninde der vil give 100 kr for den.... Hun var hurtig da hun hørte den var med gratis og jeg havde i forvejen ;-)

Men skal nok lige vende tilbage, hvis hun ikke vil ha den alligevel:-)

Købt!! - hvis den ikke er solgt i forvejen

Anmeld

4. november 2009

Moderator

If U could just see me now  

- 'nuff said haha!!!

Anmeld

4. november 2009

Betina88

Ej , hvor skægt .. Så mister du da stemmen i morgen , når du ska' synge hele aftnen ..

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Betina88 skriver:

Ej , hvor skægt .. Så mister du da stemmen i morgen , når du ska' synge hele aftnen ..

HAHA tror mine kollegaer har fundet ud af at jeg er lidt skør Sidder for det meste også og skråler på mit kontor. 

Ellers blir livet da lidt kedeligt, hvis man ikke må synge og danse mens man laver computere ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.