Genhuses pga. skimmelsvamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2024

Anonym trådstarter

Der er en helt masse fugt, nok skimmel i vores lejlighed og jeg tænker, at vi nok skal genhuses. 
Vi bor til leje i et hus. 
Er det vores udlejer der skal gøre handling??Vi har sendt billeder til ham og han vil også komme ned i næste uge og kigge på det.  
Vi har lige siden vi flyttede herned luftet ud flere gange dagligt, som man jo gerne skal gøre. 

Er der nogen der har prøvet at blive genhuset? Hvor lang tid tog det før I kunne komme tilbage og bo i jeres hus/lejlighed? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2024

Anonym

Ja det er udlejer som skal stå for genhusning. Du kan finde alle regler via en Google søgning det er nemmere. 

Jeg har været genhuset dog for noget andet, jeg vil alt min husleje tilbage for det halve år jeg var genhuset det er dog 8 år siden. Og det er umuligt at svare på hvor længe i skal, for det kommer an på hvor omfattende det er. 

Anmeld Citér

11. august 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi boede i boligforeningen førhen, hvor alle husene døjede med fugt, vi fik bare at vide at vi skulle lufte ud

Så på ingen måder sikkert at der bliver tale om genhusning, jeg ville nok kigge efter et andet sted at bo

Anmeld Citér

11. august 2024

Anonym trådstarter

Vi boede i boligforeningen førhen, hvor alle husene døjede med fugt, vi fik bare at vide at vi skulle lufte ud

Så på ingen måder sikkert at der bliver tale om genhusning, jeg ville nok kigge efter et andet sted at bo

Okay. Men det er virkelig slemt ved os og i flere rum 

Tænker der skal en' fra kommunen ud og kigge på det. Eller ihvertfald en' der har forstand på sådan noget. 

Vi vil også flytte og er igang med at spare op til det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.