Jeg er vist blevet lidt tyk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Dictes mor

Eller jeg synes selv meget tyk! Men det skal man jo også blive...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Vinker

Du ser både dejlig og gravid ud

Anmeld

4. november 2009

Ida.

Du ser da godt ud!! Og man er da bestemt ikke i tvivl om, at du er gravid

Og du skal nok blive tykkere

/Ida

Anmeld

4. november 2009

Dictes mor

Nej nu er der vist ikke længere tvivl om, at der ligger en lille i maven, det er lidt hyggeligt Men det skulle vel også gerne kunne ses i uge 21? Jeg synes, at jeg tit spekulerer på, om maven nu er stor nok eller om den er for stor. Det er lidt svært at finde ud af synes jeg.

Anmeld

4. november 2009

Ida.

Majastina skriver:

Nej nu er der vist ikke længere tvivl om, at der ligger en lille i maven, det er lidt hyggeligt Men det skulle vel også gerne kunne ses i uge 21? Jeg synes, at jeg tit spekulerer på, om maven nu er stor nok eller om den er for stor. Det er lidt svært at finde ud af synes jeg.

I min første graviditet begyndte det først at kunne ses at jeg var gravid og ikke bare småtyk, da jeg var ca. halvvejs - og jeg var SÅ utålmodig, så jeg forstår godt, hvad du mener med, at man kan være usikker på, om maven vokser som den skal. Men det gør den jo - alle maver er jo forskellige så din er med garanti 100% som den skal være

Hvis du vil se HVOR forskellige maver er i de forskellige uger, så tag et kig her: http://www.min-mave.dk/gallerier/gravide-maver/ det er sjovt, når man selv er gravid, synes jeg

/Ida

Anmeld

4. november 2009

Dictes mor

idamaria83 skriver:

I min første graviditet begyndte det først at kunne ses at jeg var gravid og ikke bare småtyk, da jeg var ca. halvvejs - og jeg var SÅ utålmodig, så jeg forstår godt, hvad du mener med, at man kan være usikker på, om maven vokser som den skal. Men det gør den jo - alle maver er jo forskellige så din er med garanti 100% som den skal være

Hvis du vil se HVOR forskellige maver er i de forskellige uger, så tag et kig her: http://www.min-mave.dk/gallerier/gravide-maver/ det er sjovt, når man selv er gravid, synes jeg

/Ida

Det er lidt vildt, hvor stor forskel der egentlig er på maverne, selvom man er lige langt henne. Jeg kan godt se, hvad du siger, at det er vidt forskelligt, så mon ikke min mave også vokser som den skal.

Anmeld

4. november 2009

KWL

Du ser smuk og skøn ud

Anmeld

4. november 2009

Jules

Smuk tyk På den bedste måde

Anmeld

4. november 2009

oo

HAHA! jeg overvejede tidligere at skrive at du da lignede en der havde fået dobbeltportion af kagefadet

(jeg er bare misundelig, du skal ikke høre på mine kommentarer!! )

Anmeld

5. november 2009

Karo

Nej, jeg syndes bestemt ikke du er tyk Du har en fin lille mave, men bestemt ikke tyk.

Denne gang ligner jeg en der er langt længere hende end jeg rent faktisk er. Det går bare så hurtigt anden gang, og når man så vælger at få to så hurtigt efter hinanden som vi har valgt, ja så gør det det ikke bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.