Er der nogen tegn på at en graviditet er gået galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Tvilling

Hej

Lige et spørgsmål. Er der nogen tegn på en graviditet er gået galt udover evt blødning og kraftige smerter.

K Tvilling 8+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Muffinmus

næ, som regel ikke....der kan være masser af tegn eller slet ingen, har prøvet begge dele-Så det er ikke noget man skal tænke for meget over med mindre man selv har prøvet det....

Anmeld

4. november 2009

Tvilling

MariaE skriver:

næ, som regel ikke....der kan være masser af tegn eller slet ingen, har prøvet begge dele-Så det er ikke noget man skal tænke for meget over med mindre man selv har prøvet det....

hvornår var det gået galt da du ikke mærkede noget til det??. Jeg ved godt man ikke må spekulere for meget. Men mine symptomer med voldsomme brystspændinger er MEGET aftaget og kvalmende er helt væk. Har stadigvæk spændinger henover underlivet. Men men undskyld. Håber ikke der er noget og tror det såmænd heller ikke, men med mit held kunne jeg bare godt frygte det ikke gik så nemt for mig...

Anmeld

5. november 2009

Bonnie83

Jeg kan sagtens følge din tankegang. Jeg har LIGE fundet ud af at jeg er gravid ( ) og jeg spekulere meget på om jeg om 9 måneder sidder med en baby i armene. De næste par måneder kan kun gå for langsomt og skal bare overståes. 

Tror nu ikke du skal spekulere på det i forhold til aftagende kvalme...det kommer og går, og du er ikke så langt henne så det kan sagtens komme igen!

Men er der nogen der ved noget om, ting man kan gøre for at forbedre chancerne for at fosteret bliver siddende?? Altså udover alle kost tilskud....

KNUS

Anmeld

5. november 2009

Tvilling

Bonnie83 skriver:

Jeg kan sagtens følge din tankegang. Jeg har LIGE fundet ud af at jeg er gravid ( ) og jeg spekulere meget på om jeg om 9 måneder sidder med en baby i armene. De næste par måneder kan kun gå for langsomt og skal bare overståes. 

Tror nu ikke du skal spekulere på det i forhold til aftagende kvalme...det kommer og går, og du er ikke så langt henne så det kan sagtens komme igen!

Men er der nogen der ved noget om, ting man kan gøre for at forbedre chancerne for at fosteret bliver siddende?? Altså udover alle kost tilskud....

KNUS

stort tillykke til dig med graviditeten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.