Øget madindtag;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2009

jillkolsbjerg

Puha synes da godt nok at mit madindtag er øget de sidste 14 dage, synes jeg er sulten konstant, prøver at spise masse af sundt...men indrømmer gerne at jeg har fået nutellaflip....og spiser faktisk aldrig chokolade;-(og pikant ost...i ved alle de "gode" og "sunde ting"....sulten sulten sulten....

knus jill 18+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

hc=k

Jeg er ikke gravid længere, men da jeg var åd jeg virkelig konstant, Det var så slemt at jeg måtte have noget med i tasken hvis jeg skulle nogle steder for jeg var sulten hele tiden. Jeg tog ikke så meget på hvilket jeg virkelig synes er utroligt

Nu er problemet så bare at jeg har født og endda for 7 måneder siden og kan stadig spise som da jeg var gravid fordi

Anmeld

4. november 2009

jillkolsbjerg

Griner......puha håber det falder bare lidt mit forbrug ellers kommer jeg da til at ligne en kæmpe;-) Har taget næsten 5 kg på og en lige knap halvvejs;-) men det sidder dog lige på mavsen;-)

knus jill

Anmeld

4. november 2009

hc=k

Jeg er ovdrvægtig så jeg skulle jo ikke tage så meget på, men jeg havde termin 30-03-09 og juleaften havde jeg taget 3,5 kg på og sådan holdt jeg det til der var ca 3 uger til termin så kom der lige 10,5 kg. Men alt var også lige midt på min mave. Første billede er fra jul og andet er fra dagen inden termin og 2 dagen inden han kom til verden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. november 2009

jillkolsbjerg

smiler ja det sidder da lige midt på maven;-)

Anmeld

4. november 2009

Tina2

Kender det godt... Er dog ikke gravid, men da jeg var var jeg også sulten hele tiden.....

Tog 25 kg på første gang og 31 kg anden gang... Synes dog ikke jeg åd mig til alle de kg, men med voldsom meget vand i kroppen og bækkenløsning såjeg tilsidst knap kunne gå, ja så sætter det sig sgu hurtigt!

Kom dog heldigvis hurtigt af med det hele igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.