Vil lige sige hej er ny her inde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

Karo

Ja et stort velkommen til og sikken et par dejlige piger du har dig der.

Jeg hedder Katja, jeg er 29 år gammel og så er jeg mor til Marcus på snart 15 måneder. Derudover er jeg gravid igen og har termin til Marts, denne gang med en lille pige.

Jeg håber at du bliver rigtig glad for os herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Bondepigen

Hej og velkommen til

Skønne tøser du har dig der! Jeg hedder Tina 33 år ung. Mor til Emma på snart 14 mdr, og bor sammen med Emmas far Ove på 35.

Håber du bliver lige så glad for at være her som vi andre...

Anmeld

6. november 2009

Klumpe-dumpe

-lig velkommen til vores SKØNNE forum.

Du hilser også Soén og de 2 smukke

Anmeld

6. november 2009

Milka

vi har vist noget tilfælles! jeg har også to piger, de er fra 240209. har ikke været aktiv herinde i noget tid, men tror jeg bliver det igen. her et billede af lilja og luca, det er et par måneder gammelt nu:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

vi har vist noget tilfælles! jeg har også to piger, de er fra 240209. har ikke været aktiv herinde i noget tid, men tror jeg bliver det igen. her et billede af lilja og luca, det er et par måneder gammelt nu:

hvor er de dog kære!!!!! Ja vi har nok rigtig meget i fælles skab..vi har end da venner i fælles skab, så du også kender Malucca og hendes mor, vi var indlagt sammen på neonatal.

Syndes også det er en god side....

Glæder mig til at lære dig bedre at kende..

Knus Morjespersen

Anmeld

7. november 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

hvor er de dog kære!!!!! Ja vi har nok rigtig meget i fælles skab..vi har end da venner i fælles skab, så du også kender Malucca og hendes mor, vi var indlagt sammen på neonatal.

Syndes også det er en god side....

Glæder mig til at lære dig bedre at kende..

Knus Morjespersen

øv, kom dine også for tidligt, malucca fik jo også en lidt hård start på livet... lilja & luca ville ikke ud og kom til tiden ved kejsersnit.

mig og trine har jo det sørgelige til fælles at vores babyers fædre ikke vil kendes ved sine børn. mens jeg tror at hendes sag er afsluttet er jeg på vej i retten her snart...

har kigget lidt på dine billeder, hvor er dine piger smukke!! de er da tveæggede, er de ikke? synes der er forskelle at se : )

Anmeld

7. november 2009

TbCp

Hejsa og velkommen til

Skønne unger du har.

Jeg er mor til Liva på 2 år

Anmeld

7. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

øv, kom dine også for tidligt, malucca fik jo også en lidt hård start på livet... lilja & luca ville ikke ud og kom til tiden ved kejsersnit.

mig og trine har jo det sørgelige til fælles at vores babyers fædre ikke vil kendes ved sine børn. mens jeg tror at hendes sag er afsluttet er jeg på vej i retten her snart...

har kigget lidt på dine billeder, hvor er dine piger smukke!! de er da tveæggede, er de ikke? synes der er forskelle at se : )

Jeg syndes det træls at de fædre ikke vil kendes ved det de går og laver, jeg håber på det bedste for dig.

Vores piger er godt nok enægget, men jeg syndes heler ikke altid de ligner hinannen.. Det kan være det skyldes den måde de lå i maven på mig, Amalie kom ud med hovde først og Laura med numsen.. så de er jo ligget helt forskeligt i maven, men ved ikke om det er det man kan se, der er også en forskel på et halvt kg, det kan man mærke rigtig meget når man holder dem...

På dette billede er der næsten ingen der kan se forskel,men de har også forandet dem meget siden..

Anmeld

7. november 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Jeg syndes det træls at de fædre ikke vil kendes ved det de går og laver, jeg håber på det bedste for dig.

Vores piger er godt nok enægget, men jeg syndes heler ikke altid de ligner hinannen.. Det kan være det skyldes den måde de lå i maven på mig, Amalie kom ud med hovde først og Laura med numsen.. så de er jo ligget helt forskeligt i maven, men ved ikke om det er det man kan se, der er også en forskel på et halvt kg, det kan man mærke rigtig meget når man holder dem...

På dette billede er der næsten ingen der kan se forskel,men de har også forandet dem meget siden..

Amalie til venstre og Laura til højre???

Anmeld

7. november 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Amalie til venstre og Laura til højre???

Rigtigt!!! Man kan godt se Amalie er lidt større end Laura men de ligner da hinannen meget syndes du ik??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.