Milka skriver:
øv, kom dine også for tidligt, malucca fik jo også en lidt hård start på livet... lilja & luca ville ikke ud og kom til tiden ved kejsersnit.
mig og trine har jo det sørgelige til fælles at vores babyers fædre ikke vil kendes ved sine børn. mens jeg tror at hendes sag er afsluttet er jeg på vej i retten her snart...
har kigget lidt på dine billeder, hvor er dine piger smukke!! de er da tveæggede, er de ikke? synes der er forskelle at se : )
Jeg syndes det træls at de fædre ikke vil kendes ved det de går og laver, jeg håber på det bedste for dig.
Vores piger er godt nok enægget, men jeg syndes heler ikke altid de ligner hinannen.. Det kan være det skyldes den måde de lå i maven på mig, Amalie kom ud med hovde først og Laura med numsen.. så de er jo ligget helt forskeligt i maven, men ved ikke om det er det man kan se, der er også en forskel på et halvt kg, det kan man mærke rigtig meget når man holder dem...
På dette billede er der næsten ingen der kan se forskel,men de har også forandet dem meget siden..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld