hvad lyder bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

qp

hc=k skriver:

Jeg synes Liam Emil lyder rigtig godt og synes virkelig det er synd for barnet at kalde det Balder. Ja undskyld hvis jeg sårre nogle, men altså man skal jo også huske på at de engang bliver voksne.

Enig... synes Balder lyder som en hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

hc=k

qp skriver:

Enig... synes Balder lyder som en hund

Ja nemlig eller en bamse. Jeg synes der er rigtig mange forældre der ikke lige tænker sig helt om når de vælger navn. For ja en baby der hedder Balder, Junior eller noget helt tredje er da rigtig nuttet, men det kan jo godt være at det ikke er så fedt at vokse op med sådan et navn. tror jeg tager det op i en tråd

Anmeld

4. november 2009

qp

hc=k skriver:

Ja nemlig eller en bamse. Jeg synes der er rigtig mange forældre der ikke lige tænker sig helt om når de vælger navn. For ja en baby der hedder Balder, Junior eller noget helt tredje er da rigtig nuttet, men det kan jo godt være at det ikke er så fedt at vokse op med sådan et navn. tror jeg tager det op i en tråd

Jeg tror ikke de ser det eller forbinder det med en hund/ bamse eller hvad det måtte være - for så havde jo nok ikke valgt de navne....  

Vi er vel bare nogle der har nogle andre erfaringer med den slags navne.

Anmeld

4. november 2009

memuffin

tak for alle stemmerne...

det ser ud til at liam emil vinder hurra...

Far og Patrick ville have det skulle være liam balder...

min mand er meget facineret af den nordiske mytologi og han syndes det ville være passende at liam kom til at hedde balder til mellemnavn fordi han er så lys

Jeg ville at det skulle være liam emil fordi jeg syndes det lyder super sødt  

Anmeld

4. november 2009

Sasja77

Hvis man må spørge, hvad hedder i til efternavn? det synes jeg ofte kan hjælpe ret meget for det fonetiske i navnet altså lyden af navnet:-)

Anmeld

4. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Valle81 skriver:

Jeg synes Liam Emil klinger bedst, men er vild med navnet Balder. Det hedder min fætter til fornavn:0)

Men synes Liam Balder lyder lidt underligt sammen:0)

Enig i alt andet end at min fætter hedder Balder.

Anmeld

4. november 2009

memuffin

RGN skriver:

Enig i alt andet end at min fætter hedder Balder.

kan også godt selv lide balder.. syndes det er et smukt navn... men syndes ikke det passer med liam...

Anmeld

4. november 2009

memuffin

Sasja77 skriver:

Hvis man må spørge, hvad hedder i til efternavn? det synes jeg ofte kan hjælpe ret meget for det fonetiske i navnet altså lyden af navnet:-)

vi hedder hallunaj... et godt gammelt albansk efternavn

Anmeld

4. november 2009

Dictes mor

Jeg har også stemt Liam Emil, det er ikke fordi jeg ikke kan lide det andet. Jeg kan godt lide navnet Balder, især historien bag navnet. Jeg kan også godt lide navnet Liam, men jeg synes ikke de går så godt sammen som Liam Emil gør.

Anmeld

4. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
Kaufie skriver:

Synes også Liam Emil er pænest.

For mig er Balder en hund.... Poul Thomsens hund.....

Og min

Men jeg kan nu godt lide Liam Balder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.