11-årig fødte på sin bryllupsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra jp.dk

En bulgarsk pige havde brudekjole på, da det pludseligt skulle gå meget stærkt med at få født.

”Jeg plejede at lege med mit legetøj, men nu er Violeta mit nye legeløj. Hun er så smuk, og jeg elsker hende. Det er slut med skole,” har den 11-årige pige udtalt.

De unge forældre mødte hinanden, da Jeliazko reddede Kordeza fra en flok bøller på en legeplads, og det var ifølge Jeliazko ”kærlighed ved første blik”.

Forholdet kom på en prøve, da Kordeza blev gravid, og det kan komme på en ny prøve, idet Jeliazko risikerer at få seks års fængsel for at have haft sex med en mindreårig.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

memuffin

Karoline skriver:

Fra jp.dk

En bulgarsk pige havde brudekjole på, da det pludseligt skulle gå meget stærkt med at få født.

”Jeg plejede at lege med mit legetøj, men nu er Violeta mit nye legeløj. Hun er så smuk, og jeg elsker hende. Det er slut med skole,” har den 11-årige pige udtalt.

De unge forældre mødte hinanden, da Jeliazko reddede Kordeza fra en flok bøller på en legeplads, og det var ifølge Jeliazko ”kærlighed ved første blik”.

Forholdet kom på en prøve, da Kordeza blev gravid, og det kan komme på en ny prøve, idet Jeliazko risikerer at få seks års fængsel for at have haft sex med en mindreårig.

Læs mere her

det er simpelthen så klamt!!!! hun er jo kun et lille barn selv!!!

Anmeld

4. november 2009

SaNiNa

Mna kan altså osse være for ung til at blive forælder

Anmeld

4. november 2009

memuffin

Sanne og Nicklas skriver:

Mna kan altså osse være for ung til at blive forælder

ja og hvor klamt er det ikke at blive "forelsket" i en 11 årig

Anmeld

4. november 2009

SaNiNa

Det er ikke bare klamt det er osse sygt.

Anmeld

4. november 2009

Vingummien

det ligger godt nok meget langt fra mig, hold op jegg vil gå amok hvis det var mit barn

Anmeld

4. november 2009

LISBETH:-)

Karoline skriver:

Fra jp.dk

Læs mere her

Synes nu også det lyder mærkeligt at man kan blive gift når man er 11 år??? Stakkels pige, det var den barndom. Hvor gammel mon manden var?

Anmeld

4. november 2009

Mira0911

4. november 2009

Janep

stakkels lille pige da.

tænk at få et barn når man stadig selv er et barn.

hvis hannah blev gravid som 11 årrig tror jeg ville vælge at hun sku ha en abort. det er da os farligt at blive gravid når man er så ung. kroppen er jo slet ikk klar til det endnu.

Anmeld

4. november 2009

frk andreasen

Karoline skriver:

Fra jp.dk

Læs mere her

det er simpelthen for klamt. hun er kun et lille barn selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.