Elforbrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange kWh bruger du om måneden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.888 visninger
17 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Hej. 
Jeg kom til at tænke på, hvad bruger i af strøm? 

vi er til hverdag 1 voksen, 1 teenager og 2 små i hjemmet, i en lejlighed på 150kvm. 
i gennemsnit bruger vi 170 kWh om måneden (og har opvaskemaskine og vaskemaskine i boligen).. 

Jeg synes det er meget rart at kunne følge sit forbrug, og se om man pludselig bruger mere eller mindre fx.. Men jeg har ingen fornemmelse af om det er et højt eller lavt forbrug?  

Så måske nogen vil dele deres forbrug, så jeg har lidt at holde det op imod?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det forskelligt hver månede hvad vi bruger. Men det mindste vi kan finde på at bruge er 107 kWh på en månede og det meste vi overhovedet kan finde på at bruge på en månede, som er forøvrigt kun sket en gang er 265 kWh. 
vi herhjemme er vi 2 voksne og en pige på 9 år og en pige på 5 år.

Anmeld Citér

15. juni 2024

Anonym

Bruger ca 232 kw mdr., men kan svinge lidt alt efter hvor meget vi oplader bil og arbejder hjemmefra.

Vi er to voksne og et barn på 6 år. Vi bor i hus på 110 kvm og det er inkl opladning af elbil.

Anmeld Citér

15. juni 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi bruger knap 300 kWh om måneden. 6 mennesker plus firma (bruger også vaskemaskine/tørretumbler osv).

Vi lader dog for det meste ikke bilen herhjemme

Anmeld Citér

15. juni 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart

Et sted mellem 150 og 170 pr måned. 2 voksne og et barn på 9 i 110m2 lejlighed. Vi bruger vaskemaskine, opvasker og meget sjældent tørretumbler.

Anmeld Citér

15. juni 2024

Orkide321

*.* skriver:

Hej. 
Jeg kom til at tænke på, hvad bruger i af strøm? 

vi er til hverdag 1 voksen, 1 teenager og 2 små i hjemmet, i en lejlighed på 150kvm. 
i gennemsnit bruger vi 170 kWh om måneden (og har opvaskemaskine og vaskemaskine i boligen).. 

Jeg synes det er meget rart at kunne følge sit forbrug, og se om man pludselig bruger mere eller mindre fx.. Men jeg har ingen fornemmelse af om det er et højt eller lavt forbrug?  

Så måske nogen vil dele deres forbrug, så jeg har lidt at holde det op imod?

Vi er 2 herhjemme, jeg arbejder meget hjemme. Ligger på ca 250 kwh om måneden. 

Anmeld Citér

15. juni 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Jeg bruger omkring 55 kwh om måneden. Bor alene, ingen børn og Ingen vaskemaskine/opvasker  

Anmeld Citér

15. juni 2024

Timf

Profilbillede for Timf

Puha det har jeg slet ikke styr på, ved jeg betaler imellem 500-800 kr om mdr på strøm

Anmeld Citér

15. juni 2024

Anonym

Vi bruger ca. 150 kWh om måneden. Mindre i sommerperioden og mere i vinter bl.a. pga. elektriskgulvvarme i nogle af rummene, mere belysning og nok også mere tv.

Vi er 3 personer med et 259 m2 hus med ladestation til bilen, vaskemaskine, tørretumbler, opvasker, køle/fryseskab og kummefryser i kælderen.

Anmeld Citér

15. juni 2024

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Vi bruger ca 100 kWh om måneden. Lidt mere om vinteren og lidt mindre om sommeren. 

Vi er 1 voksen og 2 børn.

Vi har opvasker og jeg er meget hjemme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.