Øv, har de vildeste ligament smerter idag:0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Valle81

Det startede da jeg i morges rejste mig da jeg skulle af bussen. Fik sådan en jag op gennem maven, som om nogen nærmest bare jog en hånd op gennem mig nedefra:0) Havde ondt, og kunne næsten ikke strække mig ud, men kom på arbejde og plantet mig på stolen.

Så skulle jeg på toilet og av, så skete det igen:0) AV AV AV AV AV.

Nu sidder jeg igen på min stol og tør ikke rejse mig:0)

Ved der ikke er noget galt, men ondt gør det:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

LouiseNielsen

Ja av av, de smerter kan være svære at holde ud..... Men rejs dig lige så stille når du skal op og stå, det kan hjælpe lidt på det i hvert fald....

Anmeld

4. november 2009

Maise

Valle81 skriver:

Det startede da jeg i morges rejste mig da jeg skulle af bussen. Fik sådan en jag op gennem maven, som om nogen nærmest bare jog en hånd op gennem mig nedefra:0) Havde ondt, og kunne næsten ikke strække mig ud, men kom på arbejde og plantet mig på stolen.

Så skulle jeg på toilet og av, så skete det igen:0) AV AV AV AV AV.

Nu sidder jeg igen på min stol og tør ikke rejse mig:0)

Ved der ikke er noget galt, men ondt gør det:0)

uhh lyder som de ligamentsmerter jeg også havde da jeg var omkring så langt som du er - det gør bare så ondt. Husk at rejse dig meget langsomt.

Anmeld

4. november 2009

Valle81

Tak:0)

I er så søde:0)

Ja de er frygtelige, det er jo lige før man tror barnet ryger ud af en når man rejser sig:0)

Og når man er oppe og stå, så kan man ikke rette sig ud da det bare trækker ned foran på hele maven.

Øv:0) Døjer i forvejen med at jeg får krampe i maven hvis jeg vender mig for hurtigt i sengen, eller laver et øv vrid. Og kramperne kan varer i mange minutter, og jeg sidder bare der og sigger av av av av og gisper, og min kæreste kæreste bliver bare så bange:0)

Knus

Anmeld

4. november 2009

signe117

Øv, det lyder rigtig træls

jeg har også haft smerter og "jag" i underlivet i en periode.

For mig har det hjulpet ikke at sidde så "sammenfoldet" på arbejdet - og så at ligge udstrakt og slappe af når jeg kommer hjem, så der ligesom bliver bedre plads til det hele derinde

Håber det bliver bedre snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.