Burde være forbudt at være morgenfrisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Vingummien

når mor ikke er det. emil startede mogen med at begynde at sidde og grine og lege i hans seng halv 7 og da jeg gik ind for at hente ham vil han lege fangeleg i hans seng og flygtede over i det fjerneste hjørne for at jeg ikke kunne tage ham fik ham fanget og vi gik ind til vores seng hvor vi plejer at ligge lidt inden vi står helt op og han hoppede bare rundt i den seng som jeg ved ikke hvad og da vi kom ind i stuen rendte han rundt og legede imens vi gik rundt som zombier

Da han så skulle have morgenmad var det med dans og musik hehe. Emil sad og dansede og nynnede imens han spiste og kiggede engang imellem på mig og smilede et meget fjollet smil og dansede så videre
Det er vist det man kalder morgenfrisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

SaNiNa

det er da bare så dejlig...

Nicklas var osse bare morgen frisk i dag han stod op kl lidt i 6 og jeg vider gav ham til far som alligevel skulle op lidt efter. og han fald aldrig i søvn igen.

Anmeld

4. november 2009

Vingummien

Ja det er dejligt, men er bare typisk det er de dag man selv tåger rundt om morgen

Anmeld

4. november 2009

SaNiNa

suanne85 skriver:

Ja det er dejligt, men er bare typisk det er de dag man selv tåger rundt om morgen

ja den er altis sten sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.