Så er det i denne uge i Ude og Hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jæpz, denne uge.. Astrid er på forsiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

mariamiss6

hvorfor er hun det???

Anmeld

4. november 2009

Tynen

Fedt

Har netop set det

Anmeld

4. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

mariamiss6 skriver:

hvorfor er hun det???

Det er fordi jeg meldte mor til en julekurv, og så er vi i, i denne uge og så har de sat billede af Astrid på forsiden

Anmeld

4. november 2009

Dictes mor

Nu var jeg lige inde på deres hjemmeside for at se forside, men de er vist lidt langsomme til at få opdateret, det er i hvert fald bladet fra sidste uge, som er derinde, men jeg kigger lige senere om de har lagt det nye ind, vil da gerne se lille Astrid i en julekurv.

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Astrids-mor skriver:

Jæpz, denne uge.. Astrid er på forsiden

Ihh...hvor er du modig... hvad sagde din mor til det.?..min mor ville blive tosset, så sådan noget går ikke her, og jeg ville sgu nok heller ikke turde..

Knus...

Anmeld

4. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Eva skriver:

Ihh...hvor er du modig... hvad sagde din mor til det.?..min mor ville blive tosset, så sådan noget går ikke her, og jeg ville sgu nok heller ikke turde..

Knus...

tak, jeg tog bare chancen. Men jeg kunne ikke fotstå jeg ikke hørte noget derfra så jeg fortalte mmin mor det og så blev vi enige om at vi jo alligevel aldrig kom i. Og vupti så var vi sq i:-O Men mor har taget det stille og roligt, hun er vidst ret stolt

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Astrids-mor skriver:

tak, jeg tog bare chancen. Men jeg kunne ikke fotstå jeg ikke hørte noget derfra så jeg fortalte mmin mor det og så blev vi enige om at vi jo alligevel aldrig kom i. Og vupti så var vi sq i:-O Men mor har taget det stille og roligt, hun er vidst ret stolt

Ej, hvor lyder det bare godt...super.. det er jo det der er lidt svært med sådan noget, man vil overraske men ikke på en dum måde...men sådan en kurv er da også rigtig hyggeligt og en super sød tanke..

Knus og tillykke med den til jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.