kage i Odense????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2009

SaNiNa

ka-ri-na skriver:

nej for det er alt alt for dyrt :0) man kan næsten bestille sådan en kage hos en hver bager :=) hvis man betaler bryllupskagepris....

det skal helst være privat :0)

okay. ville gerne hvis jeg selv var god til det der mmf men det er jeg bare slet ikke. det ligner noget underligt noget...

men prøv at hør zafir, hun er god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Ni-ko-li-ne

Sanne og Nicklas skriver:

okay. ville gerne hvis jeg selv var god til det der mmf men det er jeg bare slet ikke. det ligner noget underligt noget...

men prøv at hør zafir, hun er god

ja... men desværre bor hun for langt væk

Anmeld

4. november 2009

SaNiNa

ka-ri-na skriver:

ja... men desværre bor hun for langt væk

øv

Anmeld

4. november 2009

KWL

ka-ri-na skriver:

hey tøser

er der nogen af jeg der laver kage i Odense eller Fredericia???

Jeg ville elske at bage til dig og prinsessen søde. Så skulle du jo også komme en tur til Struer efter den. FNIS

Anmeld

4. november 2009

qp

Til min søns 1 års fødselsdag havde jeg bestilt sååå fine konditorkager, men det gik i vasken da de alligevel ikke kunne levere pga overbooking.

Jeg bestilte toppingen fra Ebay Uk og lavede en lækker lagkage selv... og så en kagemand fra bageren.... kostede ik ret meget og fungerede fint

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

Til min søns 1 års fødselsdag havde jeg bestilt sååå fine konditorkager, men det gik i vasken da de alligevel ikke kunne levere pga overbooking.

Jeg bestilte toppingen fra Ebay Uk og lavede en lækker lagkage selv... og så en kagemand fra bageren.... kostede ik ret meget og fungerede fint

ja jeg har også tænkt på at lave kagen og bestille marcipan roser..... jeg er bare stresset for tiden, så jeg prøver at udlicitere *g*

Anmeld

5. november 2009

SaNiNa

qp skriver:

Hvor er den bare søden den med peter plys. var den længe om at komme hjem?

Anmeld

5. november 2009

Ni-ko-li-ne

Sanne og Nicklas skriver:

http://www.kagekompagniet.dk/group.asp?group=66

der er også nogen her, det tog en uge sidst

Anmeld

5. november 2009

qp

Ohh jeg tror det tog 5 dage ca ... og så beder du dem skrive den ønskede tekst på - det kan du ikke på den side som Karina nævner....

/qp

Anmeld

5. november 2009

SaNiNa

qp skriver:

Ohh jeg tror det tog 5 dage ca ... og så beder du dem skrive den ønskede tekst på - det kan du ikke på den side som Karina nævner....

/qp

ligger du inde med hjemmesiden endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.