Piger, jeg kan ikke tro mine egne øjne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2024

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Love Angel skriver:

Ja mega uheldig i weekend og helligdag.

Og nej tror ikke. Men når man har haft graviditet uden for livmoderen og mistet et barn i maven. Så fik jeg at vide at de vil følge en tæt. Nok flere scanninger mm. Og regner meget med at lægen sender mig til scanning efter de bekræfter graviditet. Da man jo nød til igennem scanning finde ud af hurtigt om graviditet sidder hvor det skal.

Ja det er godt med ekstra scanninger! Håber den sidder lige hvor den skal - og rigtig godt fast

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Ja det er godt med ekstra scanninger! Håber den sidder lige hvor den skal - og rigtig godt fast

Tak håber jeg også

Anmeld Citér

20. maj 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Kæmpe stort tilykke ��

Anmeld Citér

21. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Imaong90 skriver:

Kæmpe stort tilykke ��

Tusind tak

Anmeld Citér

21. maj 2024

ZRS

Profilbillede for ZRS

Wauw tillykke.

Har fulgt med på sidelinien i laaaang tid. Det er stort og krydser for den sidder hvor den skal og godt fast.

Anmeld Citér

21. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
ZRS skriver:

Wauw tillykke.

Har fulgt med på sidelinien i laaaang tid. Det er stort og krydser for den sidder hvor den skal og godt fast.

Tusind tak

Anmeld Citér

21. maj 2024

Love Angel

Mor til 4

Har været ved lægen kl 10:45 idag. Og fik bekræftet graviditet og mit blodprocent er fint. Og skal til scanning på sygehuset ved gynækolog imorgen kl 10. 

Anmeld Citér

21. maj 2024

Lja

Stort tillykke! Jeg har også fulgt dig ❤️ håber og tror på den graviditet, hvor er det fantastisk! Hvor længe var det I havde prøvet?

Anmeld Citér

21. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Lja skriver:

Stort tillykke! Jeg har også fulgt dig ❤️ håber og tror på den graviditet, hvor er det fantastisk! Hvor længe var det I havde prøvet?

Tusind tak

sødt af dig og alle andre at i har fulgt mig . Og tak for jeres opmærksomhed. Bliver helt rørt

siden min graviditet udenfor livmoderen og  bliv opereret og fik fjernet min højere æggeleder. Så siden det har vi prøvet i 1 år. Ja faktisk er jeg blivet gravid nu hvor det præcis er  1 års prøven.

Anmeld Citér

21. maj 2024

mor_til_2_

Omg hvor er det fantastisk. Hold da fast hvor er jeg glad på jeres vegne. Kæmpe stort tillykke  

hvordan har du det ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.