Slankekur. Nu skal det være!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. november 2009

hc=k

Jep nu skal det være. Jeg skal tabe mig minimum 15 kg. Jeg håber der er nogle af jer der vil hepper på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Bubbi

Jeg hepper alt hvad jeg kan..

Burde også selv.. Har aldrig været på en rigtig slanke kur. Det er bare røget af helt af sig selv..
Men nu ville jeg gerne have at der skete noget, men føj, jeg har jo 800 dårlige undskyldninger oppe i hoved..

Anmeld

3. november 2009

hc=k

Bubbi skriver:

Jeg hepper alt hvad jeg kan..

Burde også selv.. Har aldrig været på en rigtig slanke kur. Det er bare røget af helt af sig selv..
Men nu ville jeg gerne have at der skete noget, men føj, jeg har jo 800 dårlige undskyldninger oppe i hoved..

Jeg kender det bare alt for godt og jeg er rigtig gode venner med chokolade.

Jeg tog 14 kg på da jeg var gravid, dagen efter jeg havde født havde jeg tabt det hele og nu vejer jeg 6 kg mere end da jeg så havde født. Puha jeg væmmes ved min krop så derfor skal det være nu

Anmeld

3. november 2009

Tina2

Held og lykke med det, er også lige selv startet idag, skulle gerne af med ca 5 kg!!!!!

Min last er slik om aftenen.... Ikke chokolade men lakrids og vingummi... Så kan egentlig spise godt og sundt hele dagen men det slik der gør jo at vægten bare står stille :-(

Så iaften- nul slik! Og det har været nemmere end jeg regnede med.... De andre gange jeg har prøvet, eller manglet noget i skabet er jeg sgu gået helt sukkerkold:-S

Anmeld

3. november 2009

Maise

spis mandler og evt lidt frugt, det hjælper på sukker trangen.

Anmeld

3. november 2009

hc=k

Maise skriver:

Tak for tippet

Anmeld

3. november 2009

Tina2

Maise skriver:

Den hapser jeg også:-) Spiser dog masser af frugt, faktisk lidt mere end man "skal" tror jeg....

Men mandlerne må jeg hellere spise om aftenen:-)

Anmeld

3. november 2009

Stumpen

Men ikke for mange mandler, da de er fede -men indeholder det sunde fedt..

Jeg er selv igang med en kostomlægning...

Anmeld

4. november 2009

Honningblomst

Mandler er lige så slemme som slik, men er dog sundere....men med lige så mange kalorier hvis ikke flere end slik.

Så jeg synes måske hellere man skal vænne sig af med at fylde ind eller tage en gulerod, da der ikke er mange kalorier i dem...eller et stykke agurk.

Så nødder og tørret frugt er godt som et sundt(indholdsmæssigt) alternativ til slik, men de feder lige så meget som slik...så pas på.

Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.