Underlig mens negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2024

Anonym trådstarter

Hej jeg regnede med at få min mens her d. 25 plus minus, men den er ikke startet endnu. Jeg havde lidt brunligt og lyserødt udflåd igår og i forgårs og tænkte nåh så kommer mens I fuld drøn, jeg tog bind på, men der har ikke været noget, og det er der heller ikke i dag. 

Jeg har murren og kan hele tiden mærke min mens kommer, men synes ikke, at der kommer noget. Jeg tog en g test i forgårs, og den var negativ. Tog en æl test igår, og der kom streg på t testen stregen, dog ikke ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen.

Ved godt, jeg ikke kan bruge æl testen til noget som helst, så jeg må bare se tiden an. Hvis den ikke kommer i morgen, så går jeg ud og køber en graviditetstest. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2024

Anonym

Æl test er jo overflødig der hvor du er i cyklus. Gå da ned i supermarked og køb en graviditetstest og tag den hvis du er utålmodig

Anmeld Citér

28. april 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Æl test er jo overflødig der hvor du er i cyklus. Gå da ned i supermarked og køb en graviditetstest og tag den hvis du er utålmodig

Dit ubrugelig svar må du tage et andet sted hen.

Anmeld Citér

28. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det syntes jeg faktisk var lidt groft skrevet? 

Du har jo selv taget en æl test og været klar over det var unødvendigt? 

Så dit indlæg er jo lige så ligegyldigt som den kommentar?

Anmeld Citér

28. april 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Hvad vil du have af svar, nu hvor det andet ikke kunne bruges? 

Anmeld Citér

28. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

What Du skriver et ret så ligegyldigt indlæg hvor du informerer os om noget ret uinteressant. Du beder ikke om råd eller noget, men fortæller du har taget en ægløsningstest på det forkerte tidspunkt i din cyklus og at du vil købe en test i morgen. Og hvilken feed back havde du lige regnet med at få ud fra det du skrev? 

Jeg foreslår i mit svar at  du render ned og køber en test frem for at vente til i morgen hvis du er utålmodig.

Anmeld Citér

28. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Du kan altid få en ekstra streg på din ægløsningstest uanset hvor hen i cyklus du er. Så den kan du ikke bruge til noget. Og når nu du tog en graviditetstest og den var negativ og plus at du har små blødt lyserød. Så tror jeg desværre ikke at du er gravid. Måske ligepludselig få du din menses på fuld skrue.  Hvis din menses ikke kommer om 3-4 dage så prøv at teste igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.