Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det er det i mit lægehus for de skal være sikker på at alt er ude og jeg kender også flere som har været igennem det samme. så jo det er ganske normalt når man får igennem en abort 

Ok, det har jeg aldrig hørt om. Hverken hos mig selv i uge 11 eller hos venner og bekendte, der har fået abort. Så tror stadig ikke det er normen. Men sikkert forskelligt fra sted til sted. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ok, det har jeg aldrig hørt om. Hverken hos mig selv i uge 11 eller hos venner og bekendte, der har fået abort. Så tror stadig ikke det er normen. Men sikkert forskelligt fra sted til sted. 

Jeg har lige været igennem en spontan abort og der bestilte lægehuset tid til blodprøve til mig netop for at følge om alt kom ud.  Fik taget 3 blodprøver før HCG var under 5.
Jeg kender mange der har været igennem samme forløb og alle fulgt med blodprøver. Så jeg var af den opfattelse at det var sådan man gjorde som udgangspunkt

Det er egentlig lidt tankevækkende at der er sådan en forskel fra lægehus til lægehus

Anmeld Citér

29. april 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige været igennem en spontan abort og der bestilte lægehuset tid til blodprøve til mig netop for at følge om alt kom ud.  Fik taget 3 blodprøver før HCG var under 5.
Jeg kender mange der har været igennem samme forløb og alle fulgt med blodprøver. Så jeg var af den opfattelse at det var sådan man gjorde som udgangspunkt

Det er egentlig lidt tankevækkende at der er sådan en forskel fra lægehus til lægehus

Det har du helt ret i. Men synes ofte jeg hører, der er store forskellige. Og ikke kun hvad angår graviditet.

Anmeld Citér

1. maj 2024

Anonym trådstarter

Hej .  Jeg tog en test idag ville se om den stadigvæk vise positiv. Men havde kun digital test ? 

hvad tror i ny graviditet eller gammel hcg ?  1-2 er uge 3-4 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej .  Jeg tog en test idag ville se om den stadigvæk vise positiv. Men havde kun digital test ? 

hvad tror i ny graviditet eller gammel hcg ?  1-2 er uge 3-4 

Gammel hcg, køb evt nogle med rød farve så kan du se om den bliver mindre tydelig

Anmeld Citér

1. maj 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Gammel hcg, køb evt nogle med rød farve så kan du se om den bliver mindre tydelig

jeg tog en igår med rød farve 

her er testen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. maj 2024

Anonym

Anonym skriver:

jeg tog en igår med rød farve 

her er testen 

Du skal tage mere end en for at se hvilken vej det går, prøv at tage en i morgen. Så er der gået 2 dage. Eller bed din læge måle hcg

Anmeld Citér

1. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Min abort startede d 2 april, og jeg fik svar på endnu en blodprøve i går. Mit hcg ligger på 124, så stadig alt for højt. Min tog en test i næste uge og den var tydelig. Så hvis jeg var dig ville ikke stole på test 

Anmeld Citér

1. maj 2024

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

Min abort startede d 2 april, og jeg fik svar på endnu en blodprøve i går. Mit hcg ligger på 124, så stadig alt for højt. Min tog en test i næste uge og den var tydelig. Så hvis jeg var dig ville ikke stole på test 

hvor langt var du henne hvis jeg må spørger ?

Anmeld Citér

1. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

hvor langt var du henne hvis jeg må spørger ?

Kun omkring uge 7, men fosteret var ikke alderstilsvarende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.