Tupperware. No eller one go.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tupperware. ???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.142 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2024

Anonym trådstarter

Hvad er jeres holdning til  At bruge så mange penge på det.  Holder det endnu eller er det? Ude.  Og ny tid er startet. ?

Det kunne være spændende at høre, hvad i tænker. 

Bevarer den gode tone.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2024

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg er egentlig lidt ligeglad om hvad mærke bøtter jeg har.. har fået nogle tupperware ting foræret, men i min optik ligeså fint med bøtter fra fx Ikea eller Føtex

Anmeld Citér

23. april 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Så længe de lever op til formålet er mærket bedøvende lige meget i min optik  

har bøtter til 10 kr i netto der er over 13 år gamle efterhånden og de fungerer stadig

Anmeld Citér

23. april 2024

Pb18

Jeg synes at det er ærgerligt at de ikke kan komme i mikroovnen. Til den pris de koster, vil jeg hellere købe nogle andre mærker som kan det

Anmeld Citér

23. april 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Jeg synes det er forældet. 

Aaaaalt for dyrt - der er kommet mange andre på markedet, der er lige så godt og billigere. 

Har bøtter både fra Netto, Ikea, Isenkræmmer og Biltema. Alle er gode og gør deres arbejde. Bare de er uden alt muligt gift og selvfølgelig lavet til madvare, så er jeg glad. 

Er tupperware egentlig ikke gået konkurs?

Anmeld Citér

23. april 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg synes virkelig ikke, Tupperware er det værd. For mig er en bøtte en bøtte og så kan den hedde hvad den vil, bare den fungerer. Og en billig bøtte smider man hellere ud, hvis den bliver misfarvet el. 

Jeg har været til et party, og har også en enkelt kagerulle derhjemme. Blev lokket af det smarte ved der kunne kommes hhv. varmt eller koldt vand i alt efter, hvilket dej, der skulle rulles. Men den fylder, er både lang og tyk. Kan knapt være i opvaskemaskinen. Og det er problemet med mange Tupperwareprodukter, synes jeg. De fylder. Måske ikke lige de alm. bøtter, men mange at deres 'smarte produkter' er virkelig store. Kan huske hende med partyet demonstrerede en smart salatboks med mange rum. Det var lige før, den skulle have sit eget bord, når den skulle bruges. 

Anmeld Citér

23. april 2024

Anonym trådstarter

Tupperware party.  Så bruger jeg heller tid 

Homeparty med sexlegetøj.

Det er der flere der kan få glæde af.

Anmeld Citér

23. april 2024

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Jeg elsker Tupperware. Køber det brugt på dba og andre steder. Så får jeg det billigere. Især deres optimum bøtter bruges flittigt.

Anmeld Citér

23. april 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg ville hellere vælge bento eller andet i rustfrit stål. Jeg er af flere forskellige årsager så træt af alt det plastik.

Anmeld Citér

23. april 2024

Tip!

Jeg har lige købt for knap 600 kr af min kollega som er forhandler - Jeg syns deres ting er fine, men jeg køber også gerne bøtter og andet fra ikea, sistema eller ting af metal. Jeg manglede blot en ny drikkedunk, termokop og kande til køleskabet, så det købte jeg i tupperware. 
Det er ikke enten eller, men en god blanding.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.