er det mon baby eller bare mig selv man kan se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. november 2009

LHB

Hej,

Kan det være rigtigt at man kan se jeg er gravid allerede? Er 12+6 i dag... Eller er det mon bare min egen lille strutmave

Jeg har lige købt mit første par ventejeans, så jeg kan have jeans på igen. Kan ikke lide når noget strammer på maven og var ved at være lidt træt og forfrossen i kjoler og leggins. Og hvor er sådan nogle ventebukser fantastiske, man kan jo ikke se det er ventebukser, hvis man har en lidt lang bluse på, men føler mig fjollet med dem allerede, selvom jeg nyder at have dem på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Bare mig..

LeneHH skriver:

Hej,

Kan det være rigtigt at man kan se jeg er gravid allerede? Er 12+6 i dag... Eller er det mon bare min egen lille strutmave

Jeg har lige købt mit første par ventejeans, så jeg kan have jeans på igen. Kan ikke lide når noget strammer på maven og var ved at være lidt træt og forfrossen i kjoler og leggins. Og hvor er sådan nogle ventebukser fantastiske, man kan jo ikke se det er ventebukser, hvis man har en lidt lang bluse på, men føler mig fjollet med dem allerede, selvom jeg nyder at have dem på!

Altså jeg har haft ventebukser på siden uge 9, og jeg er førstegangs gravid. Så ja det kan godt passe. Man har kunnet se det på mig siden 7. uge. Jeg er nu 12+5, og ingen af mine bluser, selv de løse, kan det skjules i mere.  

Ja, de er fantastiske sådan nogen ventebukser.

Anmeld

3. november 2009

lulle1985

marikka skriver:

Altså jeg har haft ventebukser på siden uge 9, og jeg er førstegangs gravid. Så ja det kan godt passe. Man har kunnet se det på mig siden 7. uge. Jeg er nu 12+5, og ingen af mine bluser, selv de løse, kan det skjules i mere.  

Ja, de er fantastiske sådan nogen ventebukser.

har det samme problem her, var allerede i ventetøjet i uge 10 selvom min mave ikke var så stor endnu, men kunne bare ikke have mine bukser strammede... og trøjerne de kan heller ikke skjule min mave nu

louise 14+6

Anmeld

3. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er blevet meget hurtig stor under begge mine 2 graviditeter og måtte allerede krybe i ventebukser i uge 9. Jeg tog en del på frem til uge 20, hvor det så gik i "stå". Vi har begge gange været nervøse for, at det var tvillinger grundet, at jeg voksede så stærkt, men der var kun 1 hver gang (min mor er tvilling - derfor nervøsiteten)

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

4. november 2009

frk andreasen

jeg hoppede i dem i uge 12 første gang

og 2 gang i uge 9

tanja 20+3

Anmeld

4. november 2009

SaNiNa

Ja det kan sagtens være en lille gravidmave der er på vej. jeg selv kunne ikke skjule det da jeg var omkring 2 måneder henne

Anmeld

4. november 2009

quity

Det kan sagtens passe at det er gravid maven man kan se....

Jeg selv er i uge 36+2 og går stadig i mine alm bukser. Ved folk ik at jeg er gravid, så kan man ik se på mig.

Anmeld

4. november 2009

LISBETH:-)

quity skriver:

Det kan sagtens passe at det er gravid maven man kan se....

Jeg selv er i uge 36+2 og går stadig i mine alm bukser. Ved folk ik at jeg er gravid, så kan man ik se på mig.

Hold da op hvor vildt!!!!!

Jeg har ikke kunne passe mine bukser siden uge 6 og sådan var det også første gang. Jeg er i dag i uge 10+1 og i morges sage min datter på 2 år. (Som stadig ikke ved jeg er gravid) mor er blevet meget tyk:-) Så ja, her kan det ihvertfald godt ses.

Jeg kan dog stadig bruge mine forskellige stofbukser med elastik i livet. De er guldværd i øjeblikket. Jeg synes det er træls og have ventebukser på hele tiden, det skal nok komme. Men kan godt huske at jeg i min første graviditet havde meget travlt med at få dem på. Det er vel noget med at så føler man sig mere gravid eller lign.

Lisbeth

Anmeld

4. november 2009

quity

lisbeth2910 skriver:

Hold da op hvor vildt!!!!!

Jeg har ikke kunne passe mine bukser siden uge 6 og sådan var det også første gang. Jeg er i dag i uge 10+1 og i morges sage min datter på 2 år. (Som stadig ikke ved jeg er gravid) mor er blevet meget tyk:-) Så ja, her kan det ihvertfald godt ses.

Jeg kan dog stadig bruge mine forskellige stofbukser med elastik i livet. De er guldværd i øjeblikket. Jeg synes det er træls og have ventebukser på hele tiden, det skal nok komme. Men kan godt huske at jeg i min første graviditet havde meget travlt med at få dem på. Det er vel noget med at så føler man sig mere gravid eller lign.

Lisbeth

Ja det er lidt vildt. Med mit 1. barn havde jeg mine alm bukser på på sygehuset den dag jeg fødte. Dengang tog jeg 6 kg på og havde tabt 12 da jeg kom hjem. Denne gang har jeg taget 4 kg på. Har ik gjort noget speciel for det. 

Det er også lidt træls at det ik kan ses, for jeg er en af dem der virkelig gerne vil have en stor flot rund gravid mave. Så jeg er da lidt misundeligpå alle Jer der får en sådan flot mave. 

Anmeld

4. november 2009

LISBETH:-)

quity skriver:

Ja det er lidt vildt. Med mit 1. barn havde jeg mine alm bukser på på sygehuset den dag jeg fødte. Dengang tog jeg 6 kg på og havde tabt 12 da jeg kom hjem. Denne gang har jeg taget 4 kg på. Har ik gjort noget speciel for det. 

Det er også lidt træls at det ik kan ses, for jeg er en af dem der virkelig gerne vil have en stor flot rund gravid mave. Så jeg er da lidt misundeligpå alle Jer der får en sådan flot mave. 

Kan godt forstå at du gerne vil have en stor gravid mave.

Og vildt at du sidste gang havde dine egen bukser på, da du skulle føde.

Vi andre kan så være misundelige over, at du ikke skal kæmpe med alle de ex. kilo der bare ikke vil forsvinde efter fødslen  Og du får vel heller ikke strækmærker så.

Hilsen Lisbeth der tog 28 kg ved første graviditet, og som bestemt ikke har tænkt sig at gøre kunsstykket efter denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.