Ovitrelle og test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2024

Anonym trådstarter

Hej piger/kvinder

Har fået ovitrelle og igår tog jeg en test for at teste ud (ved mange har negstive holdninger til at teste ud osv. men ikke der jeg spørger ind til) min test var som i helt negativ i går aftes  og tog en bare for sjov nu her og den er tydligere, er det stadig ovitrelle eller kan det være tidligt graviditet hormon den har fanget ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2024

Anonym

Hvor langt er du og har du et billede af begge teste?

Anmeld Citér

22. april 2024

Anonym trådstarter

Er kun 2+6 igår var den helt negstiv så tænkte yes ovitrelle er ude og idag er der en streg. Den sidste er taget her til aften og er tydligere end den til middag. De er selvfølgelig ikke pow positive men forventede blot endnu en negativ. Ikke svag positiv

Og ja jeg er 100 på hvornår min ægløsning er faldet da jeg er i fertilitet behandling

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. april 2024

Anonym

Synes det er lige tidlig nok, jeg ville vente 3-4 dage synes det ligner en skygge, jeg kan kun se noget På den ene 

Anmeld Citér

22. april 2024

Anonym trådstarter

Synes det er lige tidlig nok, jeg ville vente 3-4 dage synes det ligner en skygge, jeg kan kun se noget På den ene 

Den ene er negativ taget 2+5 udtestning af ovitrelle. Og den anden er fra I aften. Den indeholder farve og kan også ses på de der negativer. 

Spørgsmålet her er om ovitrelle godt kan være negativ og så blive positiv igen altså ovitrelle indhold. 

Anmeld Citér

23. april 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Den ene er negativ taget 2+5 udtestning af ovitrelle. Og den anden er fra I aften. Den indeholder farve og kan også ses på de der negativer. 

Spørgsmålet her er om ovitrelle godt kan være negativ og så blive positiv igen altså ovitrelle indhold. 

Det kan den godt da det vil handle om koncentrationen i urinen, og altså mængderne du har drukket den dag og tidspunkt for test. 
det er bedst du tester om morgnen som det første hvis du vil være sikker. 
Jeg kan godt se stregen og at der er farve i Men når du er så tidligt henne vil jeg tro det er ovitrelle der spiller dig et puds. men håber for dig den er der

Anmeld Citér

24. april 2024

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Det kan den godt da det vil handle om koncentrationen i urinen, og altså mængderne du har drukket den dag og tidspunkt for test. 
det er bedst du tester om morgnen som det første hvis du vil være sikker. 
Jeg kan godt se stregen og at der er farve i Men når du er så tidligt henne vil jeg tro det er ovitrelle der spiller dig et puds. men håber for dig den er der

Er begyndt at tænke om det stadig er ovitrellen da der er anden udvikling i mine test. Nej de er ikke bragende men der er udvikling. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. april 2024

Anonym

Prøv og vent 2-3 dage hvis du kan, så burde du ikke være i tvivl jeg synes det er svært at vurdere 

Anmeld Citér

24. april 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Er begyndt at tænke om det stadig er ovitrellen da der er anden udvikling i mine test. Nej de er ikke bragende men der er udvikling. 

Hvis du vil teste den ud skal du bruge samme test hver gang og teste på samme tidspunkt på dagen. 
Indtil du er ihvertfald 3+4/5 stykker skal du forvente det er ovitrelle.

og en streg er en streg den måler ikke dit Hcg niveau kun om der er Hcg. Mine var mindre positive end dine ved mine pigers graviditeter men vent og så hold dig til samme test

Anmeld Citér

24. april 2024

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Hvis du vil teste den ud skal du bruge samme test hver gang og teste på samme tidspunkt på dagen. 
Indtil du er ihvertfald 3+4/5 stykker skal du forvente det er ovitrelle.

og en streg er en streg den måler ikke dit Hcg niveau kun om der er Hcg. Mine var mindre positive end dine ved mine pigers graviditeter men vent og så hold dig til samme test

Har kørt med samme test og der var den helt negativ. Og så skiftet igår. 

Men tror ikke det er ovitrellen mere for alle gange har det været ude senest 3+0. Men må se hvad der sker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.