Kan man overhovedet stole på æl test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. april 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja som overskriften siger

kan man overhovedet stole på ægløsningstest både strimmel og digitale???? 
Det gør jeg ikke ligenu.  Som det ser ud i den her cyklus så kunne jeg åbenbart hverken stole på den da jeg i min 14 dag i cyklus testede positiv på en digital test og igen igår hvor jeg også stolede på en positiv digital test, også fik jeg min menses i dag WHAT????  Hvad sker der lige????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Ja som overskriften siger

kan man overhovedet stole på ægløsningstest både strimmel og digitale???? 
Det gør jeg ikke ligenu.  Som det ser ud i den her cyklus så kunne jeg åbenbart hverken stole på den da jeg i min 14 dag i cyklus testede positiv på en digital test og igen igår hvor jeg også stolede på en positiv digital test, også fik jeg min menses i dag WHAT????  Hvad sker der lige????

Generelt så ja. Men ligesom alt andet, kan det jo slå fejl af mange grunde. Jeg har prøvet én enkelt gang, at den digitale (som du lagde et billede op af) viste positiv, hvor ingen af de andre (den anden digitale der kan vise de 4 mest fertile dage) og strimmel viste positiv. Derfor stolede jeg faktisk mest på strimmel og så supplerede jeg med den digitale, nogle gange begge digitale teste  

Jeg håber det snart lykkedes jer

Anmeld Citér

22. april 2024

hej123hej

Profilbillede for hej123hej

Der er ikke garanti for graviditet, selvom man har sex ved ægløsningstidspunkt.

Babyplan.dk skriver:

Cirka tal (ikke den absolutte sandhed)

– 15 år, 40%– 20 år, 40%– 25 år, 30%– 30 år, 25%– 35 år, 20%– 38 år, 10%– 40 år, 5%– 43 år, 1%

Derfor tager det jo gerne op til et år +/- at opnå gravidtet, selvom man har sex på rette tidspunkt og er fertil

Anmeld Citér

22. april 2024

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Generelt så ja. Men ligesom alt andet, kan det jo slå fejl af mange grunde. Jeg har prøvet én enkelt gang, at den digitale (som du lagde et billede op af) viste positiv, hvor ingen af de andre (den anden digitale der kan vise de 4 mest fertile dage) og strimmel viste positiv. Derfor stolede jeg faktisk mest på strimmel og så supplerede jeg med den digitale, nogle gange begge digitale teste  

Jeg håber det snart lykkedes jer

Ja det rigtig nok alt kan slå fejl 

må frem over så både bruge strimmel og digitale

Anmeld Citér

22. april 2024

Love Angel

Mor til 4
hej123hej skriver:

Der er ikke garanti for graviditet, selvom man har sex ved ægløsningstidspunkt.

Babyplan.dk skriver:

Cirka tal (ikke den absolutte sandhed)

– 15 år, 40%– 20 år, 40%– 25 år, 30%– 30 år, 25%– 35 år, 20%– 38 år, 10%– 40 år, 5%– 43 år, 1%

Derfor tager det jo gerne op til et år +/- at opnå gravidtet, selvom man har sex på rette tidspunkt og er fertil

Ved godt at intet garanti for graviditet selvom der er ægløsning. Og min tilfælde er desværre endnu mere skidt med kun 1 æggeleder.

Anmeld Citér

22. april 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Ja det rigtig nok alt kan slå fejl 

må frem over så både bruge strimmel og digitale

Jeg stolede mest på den lilla (den der viser de 4 mest fertile dage) end den lyserøde som kun viser de to mest fertile dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.