Denne uge er bare hård... og det er "kun" tirsdag.
Peter er i sommerhus med sit arbejde og han kommer først hjem fredag. Dog er det ikke længere væk end at jeg vil kunne hente ham, hvis det brænder fuldstændig på, men synes også han skal have lov til at kunne fordybe sig 100% i sit arbejde af og til - det har der ikke været meget plads til siden Silas kom til verden.
Mandag var jeg til efterfødselsamtale med min jordemoder. Jeg har åbenbart været rigtig godt med i forløbet, for hun fortalte mig ikke noget nyt. Jeg fik dog en lille løftet pegefinger om, at jeg ikke må vente til jeg er 6 cm åben med at komme på FG næste gang
. Under samtalen charmerede Silas sig rigtig med smil og grin så hun kunne næsten ikke koncentrere sig... hehe.
Om aftenen kom mine svigerforældre til aftenkaffe og svigermor hyggede bare rigtig om Silas, så jeg lige kunne få et pusterum. Har bare verdens bedste svigerforældre. Idag har jeg så været oppe ved min far, men Silas har bare været i rigtig øv humør, så måtte tage hjem lige efter aftensmaden. Imorgen skal jeg i legestue, hvor SP´eren kommer. Vil lige have ham målt og vejet og så kommer min mor og er sammen med os hele dagen, så vi rigtig kan fejre, at Silas bliver 2 mdr. (tænk sig.... min søn bliver allerede 2 mdr.... synes det var som igår jeg gik rundt med veer). Torsdag skal jeg i mødregruppe (synes det er super... vi har en fast aftale hver torsdag. Dejligt at se dem og deres fantastiske drenge en gang om ugen.). Fredag skal jeg så hente Peter om eftermiddagen.
Så det er jo ikke fordi jeg bare går hjemme. Har planer hele tiden, men er alene om aftenen og Silas er lige nu inde i en periode, hvor han ikke viser tegn om aftenen, når han begynder at blive træt. Han venter til han er så træt at han bare græder og græder. Det er altså hårdt at stå med alene.
Anmeld