Lad mig sove til på torsdag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. november 2009

TbCp

Imorgen ville min lillesøster blive 22 år!!!

Hader den dag! Nej elsker den fordi hun kom ind i mit liv, blev den bedste søster og min aller bedste veninde.... men hader hvert år at blive mindet om at hun ikke længere er her.

Jeg gider ikke vågne op imorgen. Vil bare sove til på torsdag og vågne op og så skal alt være godt.

Øv hvor jeg hader de SKIDE mærkedage og hvorfor bliver det bare ikke nemmere!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

oo

puha! jeg føler virkelig med dig. jeg hader mærkedagene, men de sidder fast i mit system, så jeg kan ikke glemme dem, selv hvis jeg forsøgte - og det er jo heller ikke det man i virkeligheden vil. måske er det også godt, at de findes, så man kan tillade sig selv at gå fuldkommen i spåner de dage!

i hvert fald et stort kram fra mig, og så håber jeg du kommer igennem dagen med flere smil end tårer!

Anmeld

3. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

puha! jeg føler virkelig med dig. jeg hader mærkedagene, men de sidder fast i mit system, så jeg kan ikke glemme dem, selv hvis jeg forsøgte - og det er jo heller ikke det man i virkeligheden vil. måske er det også godt, at de findes, så man kan tillade sig selv at gå fuldkommen i spåner de dage!

i hvert fald et stort kram fra mig, og så håber jeg du kommer igennem dagen med flere smil end tårer!

Nej du har helt ret. Selvfølgelig skal man ikke glemme mærkedagene.
Jeg håber bare hver gang jeg nærmer mig en mærkedag at det denne gang bliver lidt lettere..... men det gør det bare ikke.

I hverdagene går det jo meget godt. Jeg plejer at sige at jeg ikke er kommet over sorgen men at jeg har lært at leve med den.
Og det passer jo også. Men når mærkedagene så kommer, så føles det bare slet ikke sådan.
Så har jeg bare lyst til at skrige og vræle og slå på ting!

Anmeld

3. november 2009

Bondepigen

Kan ikke sige noget som vil hjælpe... så det vil jeg lade være med, og blot give dig et medfølende kram Håber du kommer hurtigt igennem dagen!!

Anmeld

3. november 2009

NaFe

Gør mig rigtig ondt med dagen imorgen, håber alligevel du kan komme igennem den på en positiv måde, og mindes en god tid i havde sammen. Ja kan slet ikke sætte mig ind i de følelser du må have, da jeg aldrig selv har oplevet den smerte det må være... For det må virkelig være en ubeskrivelig følelse a miste ens egen søster og bedste ven så tidligt... Men ønsker dig en rigtig go dag imorgen... Og et KÆMPE knus med på vejen...

Anmeld

4. november 2009

TbCp

1000 tak for jeres beskeder. De varmer virkelig!

Anmeld

4. november 2009

JustAnotherName

Jeg forstår det godt. Dagen idag er både en glædens og sorgens dag.
Det KUNNE have været en glædelig dag, at fejre din søster.
Nu er det blot en påmindelse om, at hun kunne være fyldt 22 år, hvis hun have været her stadig.

Det er barsk. Og jeg forstår godt, at det stadig rammer dig hårdt, når endnu en fødselsdag, jul, mm. går, hvor du mangler hende, og bliver gjort eksta opmærksom på dette tomrum.

Men samtidig skal der lyde et lille tillykke med hende.
Det kan jo stadig være en dejlig dag, selvom det vækker savn.

Jeg håber ihvertfald du kommer gennem dagen uden at føle den alt for hård og tung...

De bedste ønsker og en masse forståelse for at du føler som du gør.

Katrine.

Anmeld

4. november 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg forstår det godt. Dagen idag er både en glædens og sorgens dag.
Det KUNNE have været en glædelig dag, at fejre din søster.
Nu er det blot en påmindelse om, at hun kunne være fyldt 22 år, hvis hun have været her stadig.

Det er barsk. Og jeg forstår godt, at det stadig rammer dig hårdt, når endnu en fødselsdag, jul, mm. går, hvor du mangler hende, og bliver gjort eksta opmærksom på dette tomrum.

Men samtidig skal der lyde et lille tillykke med hende.
Det kan jo stadig være en dejlig dag, selvom det vækker savn.

Jeg håber ihvertfald du kommer gennem dagen uden at føle den alt for hård og tung...

De bedste ønsker og en masse forståelse for at du føler som du gør.

Katrine.

Tak søde Katrine

Du er altid så gode til at komme med søde svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.