Barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.356 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2009

cdinesen

Hej allesammen.

Jeg skal skrive et kort jeg skal give til min svoger og svigerinde, sammen med en barselsgave, men jeg kan slet ikke få formuleret det. Det skal være sødt, kort og præcist, gerne med nolge kærlige ord man husker.

Har i nogle idéer? jeg er helt tom hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Pia

Her er et digt jeg har brugt flere gange..

Tillykke med den lille Guldklump.

Gid lykken altid vil smile til jer, solen altid skinne på jer og kærligheden altid vokse i mellem jer. 

de varmeste ønsker fra .......

For mig er det nogle specielle ord, men noget man jo som regel altid ønsker for dem man holder af..

Anmeld

3. november 2009

jillkolsbjerg

Hej

Kæresten og jeg har også lige givet vores venner en barselsgave;-)'

havde købt en bog med HC Andersens eventyr inden i bogen havde jeg skrevet en hilsen til bebsen. Om at vi havde glædet os til at se ham ( han kom til verden den 15 okt men skulle først have været født den 20 november ) nøj hvor er han lille og fin;-) og håber han vil få mange hyggelige stunder med bogen og med mor og far. og at vi ved han er elsket osv...et minde han altid vil have;-) også havde jeg syet et fint sæt sengetøj hvor jeg havde broderet hans navn i;-)

knus jill

Anmeld

3. november 2009

LotteGabriella

cdinesen skriver:

Hej allesammen.

Jeg skal skrive et kort jeg skal give til min svoger og svigerinde, sammen med en barselsgave, men jeg kan slet ikke få formuleret det. Det skal være sødt, kort og præcist, gerne med nolge kærlige ord man husker.

Har i nogle idéer? jeg er helt tom hehe

hmm...prøver lige at finde på noget

Kære......

Et kæmpe stort tillykke med jeres dejlige lille prins/prinsesse

Ønsker jer alt det bedste nu og i fremtiden, må solen altid skinne på jeres alle 3s vej

Mange kærlige hilsner, knus & kram fra....

Ja det var så hvad det blev til, håber at det kunne inspirere dig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.