Ja...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Joanna

Det har været en god dag i dag... Vi var alene hjemme i eftermiddags, ingen børn. Så jeg fik en hyggestund  Og en lur bagefter... Uhm, det bliver en god måned det her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

mullesmith2

Hvem skriver du til?? hehe

Anmeld

3. november 2009

Joanna

mullesmith2 skriver:

Hvem skriver du til?? hehe

Jeg fik byttet om på to... et svar og et nyt indlæg. Ups 

Anmeld

3. november 2009

Joanna

Jamen helt ærligt... vi kan snakke om ÆL-slim og udflåd og niv og brystvorte-ømhed! Man må vel have lov til at prale med, at man har fået sig et rigtigt præmie-rusk sådan en flad tirsdag eftermiddag. Så grundigt var arbejdet, at jeg måtte have en lur bagefter og ikke kunne stå op i en times tid... 

Uanset om der bliver baby af det eller ej, så er det her baby-making sulan-danse-mig SKØNT!

Anmeld

4. november 2009

Maise

Joanna skriver:

Jamen helt ærligt... vi kan snakke om ÆL-slim og udflåd og niv og brystvorte-ømhed! Man må vel have lov til at prale med, at man har fået sig et rigtigt præmie-rusk sådan en flad tirsdag eftermiddag. Så grundigt var arbejdet, at jeg måtte have en lur bagefter og ikke kunne stå op i en times tid... 

Uanset om der bliver baby af det eller ej, så er det her baby-making sulan-danse-mig SKØNT!

Fyr den af Joanna

Anmeld

4. november 2009

Joanna

Maise skriver:

Fyr den af Joanna

ha ha! Jo tak - stemningen bliver lummer  Det er længe siden, der har været så meget liv i den ende af huset og det er SJOVT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.