Bækkenløsning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Dictes mor

ÆV jeg var til lægen idag og fik at vide at jeg har bækkenløsning, æv hvor er det bare træls. Så jeg skal være meget forsigtig og slappe meget af. Det er ret surt, jeg håber ikke, at det bliver værre, så skal jeg sygemeldes, og det vil jeg bare ikke, det ville være forfærdeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

ÆV jeg var til lægen idag og fik at vide at jeg har bækkenløsning, æv hvor er det bare træls. Så jeg skal være meget forsigtig og slappe meget af. Det er ret surt, jeg håber ikke, at det bliver værre, så skal jeg sygemeldes, og det vil jeg bare ikke, det ville være forfærdeligt.

Hejsa,

Ja bækkenløsning er ikke sådan at spøge med

Fik du nogle råd af lægen? ellers vil jeg gerne vider give de råd jeg fik af fysse.

Anmeld

3. november 2009

Dictes mor

Gode råd er altid velkomne! Jeg fik en smule og skal til fys, når jeg lige får bestilt tid til det, men jeg vil meget gerne have lidt råd

Anmeld

3. november 2009

Mor til L&S

Hvor træls... Øv! Hvor langt er du henne??

Rollo 19+0

Anmeld

3. november 2009

frk andreasen

det ikke sjovt at have.

jeg  havde det de sidste 3mdr af 1 graviditet.

og her 2 gang startede det allerrede i uge 10. så jeg er sygemeldt indtil videre.

tanja 20+2

Anmeld

3. november 2009

Dictes mor

Jeg er i 20+1, men har haft ondt i en månedstid nu. Det er ret træls.
Det er noget tidligt allerede fra uge 10, pyha så er der lang vej tilbage endnu, det er lang tid at skulle være sygemeldt, jeg håber, da ikke at det er alt for slemt.

Anmeld

3. november 2009

Mor til L&S

Majastina skriver:

Jeg er i 20+1, men har haft ondt i en månedstid nu. Det er ret træls.
Det er noget tidligt allerede fra uge 10, pyha så er der lang vej tilbage endnu, det er lang tid at skulle være sygemeldt, jeg håber, da ikke at det er alt for slemt.

Ja så har du lidt vej endnu... Øv at du allerede skal bøvle med det nu - det er lidt tideligt. Håber du kommer udenom sygemeldningen.

Anmeld

3. november 2009

Tina2

Jeg har haft bækkenløsning begge gange fra uge 14-16 og er begge gange blevet sygemeldt i uge 22.

Ku næsten ikke gå tilsidst:-(

Første gang varede det knap to år efter fødslen og anden gang gik det væk kort tid efter fødslen....

Anmeld

3. november 2009

Vingummien

Jeg døjede meget med det, og døjer stadig. Det bedstee råd jeg kan give er at ring til fys med det samme og tag det meget seriøst og brug de øvelser du får.

Jeg døjer stadig med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.