bløde efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej, jeg ville lige høre er der nogle der kan fortælle miig hvorfor man enlig bløder sådan efter man har født?

og så vil jeg høre om der er nogle der har prøvet og ha sådan rigtig ondt der nede føst et par dage efter fødsel?? jeg har så ondt idag at jeg næsten ikk kan gå eller sidde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Man bløder fra det sted i livmoderen hvor moderkagen har siddet fast... der er ligesom et stort sår derinde.

Jeg havde også meget ondt efter mine fødsler... er du blevet syet?

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Christina92 skriver:

hej, jeg ville lige høre er der nogle der kan fortælle miig hvorfor man enlig bløder sådan efter man har født?

og så vil jeg høre om der er nogle der har prøvet og ha sådan rigtig ondt der nede føst et par dage efter fødsel?? jeg har så ondt idag at jeg næsten ikk kan gå eller sidde

Jeg havde rigtig ondt, både efter syningen men også generelt i underlivet, jeg blev også indlagt små 5 dage efter fødslen pga det, mine infektionstal var alt for høje, og min livmoder var ømmere end den måtte være, så skulle lige ligge deroppe et par dage.

Anmeld

3. november 2009

Muffinmus

Fik først rigtig ondt 3-4 dage efter...fordi jeg stod for meget op i stedet for at ligge lidt mere----- for meget tyngde i underlivet til syningerne.

Og man blæder fordi livmoderen skal hele der hvor moderkagen sad fast...det er stort åbent sår derinde.

Blødte ca 6 uger efter første gang og kun 3 ugers tid 2 gang:-)

Anmeld

3. november 2009

mariamiss6

Ååååh ja da jeg fik min den første var jeg ret hårdt medtaget synes jeg, down under, nu husker jeg det jo ikke så godt mere, men jeg tror nok det skyldtes at jeg havde det så godt at jeg var helt overrasket over hvor nemt det var at bevæge sig efter en fødsel, så jeg tonsede rundt alle vegne, og det gav nok bagslag... Jeg var i hvert tilfælde virkelig øm i omkring 5 uger.... Men jeg havde nu også lidt problemer med halebenet, og jeg tror at det gav lidt ekstra helingstid all over.... jeg fik dog 2 sting, sådan lidt følsomme steder. 1 lige inden for mod ryggen, og 1 lige under urinrøret (virkelig ikke fedt at gå på toilettet efterfølgende )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.