Jdm+ sygehus idag, + mavebillede 39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Orkide86

Hej..

Jeg var ved jordemoder idag, som så sendte mig videre til sygehuset, da jeg havde haft hjerte banken de sidste aftener og så fordi mit sf mål kun er vokset 0,5 cm på 14 dage, så nu er det på 33,5..

Jeg kommer så på sygehuset og blir scannet og alt ser fint ud og lille fisen har det godt, men hun er så ikke særlig stor, hun vejer ca kun 2900 gram..

Bagefter får jeg kørt sådan en strimmel, som så osse er fin, så alt i alt er alt iorden, udover vi skal ha en lille baby, men det gjorde heldigvis ingen ting.

Lige lidt nyt her fra.

Knus Mirjam 39+0

Lige et mave billede, så kan jeg bedere forstå den ikke rigtig vokser..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Betina88

Hvor er den fin .. La' os håbe på at den vokser hen ad vejen ..

Anmeld

4. november 2009

Orkide86

Betina88 skriver:

Hvor er den fin .. La' os håbe på at den vokser hen ad vejen ..

Tror ikke den når vokse så meget håber snart jeg går i fødsel

Anmeld

4. november 2009

Valle81

Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg var ved jordemoder idag, som så sendte mig videre til sygehuset, da jeg havde haft hjerte banken de sidste aftener og så fordi mit sf mål kun er vokset 0,5 cm på 14 dage, så nu er det på 33,5..

Jeg kommer så på sygehuset og blir scannet og alt ser fint ud og lille fisen har det godt, men hun er så ikke særlig stor, hun vejer ca kun 2900 gram..

Bagefter får jeg kørt sådan en strimmel, som så osse er fin, så alt i alt er alt iorden, udover vi skal ha en lille baby, men det gjorde heldigvis ingen ting.

Lige lidt nyt her fra.

Knus Mirjam 39+0

Lige et mave billede, så kan jeg bedere forstå den ikke rigtig vokser..

Hejsa:0)

Godt at den lille har det godt:0)

Ang symfysemålet:0)

Da jeg ventede in datter og var 40+nogle dage skulle jeg til jordemoder. Hun målte mit symfyse mål og gik lidt i panik, da det var 4 cm mindre end sidst. Så huhej afsted på fødegangen for at blive fulgt med strimmel. ALt var ok. Dette var omkring middagstid fredag den 13/02-2004. Om aftenen kl 1900 gik veerne igang, så grunden til det var mindre, tjah det var fordi hun var på vej ud, sunket godt og grundigt ned i bækkenet:0)

Så grunden til dit kan være kun vokset med 0,5 cm, ja det kan være fordi den lille faktisk er sunket ned:0)

Knus

Anmeld

4. november 2009

Orkide86

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Godt at den lille har det godt:0)

Ang symfysemålet:0)

Da jeg ventede in datter og var 40+nogle dage skulle jeg til jordemoder. Hun målte mit symfyse mål og gik lidt i panik, da det var 4 cm mindre end sidst. Så huhej afsted på fødegangen for at blive fulgt med strimmel. ALt var ok. Dette var omkring middagstid fredag den 13/02-2004. Om aftenen kl 1900 gik veerne igang, så grunden til det var mindre, tjah det var fordi hun var på vej ud, sunket godt og grundigt ned i bækkenet:0)

Så grunden til dit kan være kun vokset med 0,5 cm, ja det kan være fordi den lille faktisk er sunket ned:0)

Knus

Håber helt sikkert osse det er fordi hun er sunket ned og er ved at være klar, vil så gerne ha hende ud nu. har bare en underlig fornemmelse af at jeg går 14 dage overtid.. puha

Anmeld

4. november 2009

baby2010

Det er godt nok spændende, at du snart skal føde! Du må holde os alle sammen opdateret  

Anmeld

5. november 2009

Orkide86

baby2010 skriver:

Det er godt nok spændende, at du snart skal føde! Du må holde os alle sammen opdateret  

Skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.