Lige en offentlig tanke om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Tvilling

Man har ventet og ventet. Så sker der. Er død nervøs for går det nu galt. Puha alle de symptomer. Lægen sygemelder mig pga smerter i underlivet. Symptomerne med kvalme er væk. Brystspændingerne er MEGET mindre. Hmm er der noget galt. Tænk man er i en situation hvor man slet ikke er herre over situationen ej heller udfaldet. Det er for vildt. At naturen bestemmer....

I må have en god aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

lulle1985

PUH HA, den ramte lige mig...

er selv ovre min NF scanning og har set min lille bebs i god behold, har ingen kvalme mere og brystspændingerne er også aftaget meget... jeg lider meget selv af smerter i underlivet og læser og læser som en gal efter og finde nogle facts der kan fortælle mig at de smerter jeg har er HELT NORMALE!!!

dejligt og høre det ikke kun er mig der har disse smerter eller bare de tanker om alt nu er som de skal være...

louise 14+5 

Anmeld

3. november 2009

Tvilling

lulle1985 skriver:

PUH HA, den ramte lige mig...

er selv ovre min NF scanning og har set min lille bebs i god behold, har ingen kvalme mere og brystspændingerne er også aftaget meget... jeg lider meget selv af smerter i underlivet og læser og læser som en gal efter og finde nogle facts der kan fortælle mig at de smerter jeg har er HELT NORMALE!!!

dejligt og høre det ikke kun er mig der har disse smerter eller bare de tanker om alt nu er som de skal være...

louise 14+5 

Tillykke med veloverstået NF, det glæder jeg mig også til at kunne dele herinde. Men ja. Sagde til en veninde i dag tror måske nogen godt kunne gå hen og blive lidt bims af at være gravide . Uha jeg læser også som en gal, måske også lige rigeligt hvis du spørg min mand. Min er første gang graviditet hvad med dig?

Anmeld

3. november 2009

lulle1985

Tvilling skriver:

Tillykke med veloverstået NF, det glæder jeg mig også til at kunne dele herinde. Men ja. Sagde til en veninde i dag tror måske nogen godt kunne gå hen og blive lidt bims af at være gravide . Uha jeg læser også som en gal, måske også lige rigeligt hvis du spørg min mand. Min er første gang graviditet hvad med dig?

hvor langt er du egentlig henne?

ha ha ha.... tror min kæreste syntes det samme om min læsning, til dels siger han bare "ja det er også rigtig skat"

ja det er også min første graviditet så alt er bare så nyt, så alt det der sker med ens krop kan man jo overhovedet ikke nikke genkendende til bims, ja det føler jeg allerede jeg har været et par gange både med homoner og disse her lede smerter....

glæd dig til nakkefoldsscanningen det er virkelig fantastisk og se sit lille vidunder derinde med hjertelyd og det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.