Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så lige i vejret, at de praler om at der skulle komme sne imorgen...
Tø sne... Det er jo ikke fedt... Når der skal komme sne, så skal det blive liggende og ikke tø væk med det samme....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Så lige i vejret, at de praler om at der skulle komme sne imorgen... Tø sne... Det er jo ikke fedt... Når der skal komme sne, så skal det blive liggende og ikke tø væk med det samme....
ja, det er da ikke sjovt
Elsker sne, men som du siger skal det blive liggende!! (har forresten lige skrevet update på scanningen)
Caroline86 skriver: ja, det er da ikke sjovt Elsker sne, men som du siger skal det blive liggende!! (har forresten lige skrevet update på scanningen)
Jah.. Har lige læst den og svaret...
Sne er bare noget som skal blive liggende.. Og sådan er det bare...
ja , det fortalte kæresten mig at de ha' lovet det .. Den første novembersne ..
Betina88 skriver: ja , det fortalte kæresten mig at de ha' lovet det .. Den første novembersne ..
Ja som ikke engang bliver liggende...
MoarJ skriver: Ja som ikke engang bliver liggende...
Ja , det er osse bare irriterende at jorden er for varm til sne .,.
aj, jeg ved altså ikke om man kan kalde det sne! det de lover er slud - det er det i hvert fald i min vejrudsigt, og det er ikke heeeelt det samme som sne
Tjuhl skriver: aj, jeg ved altså ikke om man kan kalde det sne! det de lover er slud - det er det i hvert fald i min vejrudsigt, og det er ikke heeeelt det samme som sne
Vejr værterne kan heller ikke finde ud af det... De siger sne...
så gætter jeg på, at vi højst får lidt sjap
sne bliver det vist desværre ikke rigtig til - tjekkede lige DMI....
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/landsudsigten.htm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128