Brystforstørrende operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2024

Anonym trådstarter

Hej! 
jeg står overfor formentlig at skulle have en BFO til sommer for at rette op på de kedelige rester af mine bryster efter amning. Hvordan er det i forhold til smerter, når man sørger for at følge planen for smertedækning? Er det meget slemt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2024

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg havde ikke ondt, men det trykkede, og det var sindssygt svært at komme ud af sengen. Jeg var meget afhængig af hjælp den første tid.

Anmeld Citér

28. januar 2024

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Jeg havde ikke ondt, men det trykkede, og det var sindssygt svært at komme ud af sengen. Jeg var meget afhængig af hjælp den første tid.

Tak for svar! 
Min mand tager ferie i tre uger, hvor han kan være på børnene. Den yngste på halvandet bliver nemlig hjemmepasset. Derefter tænker vi, at han kan arbejde hjemmefra i et to uger, så han er der, hvis løft er påkrævet. Ellers vil jeg forsøge at være den, der hjemmepasser og lave så meget som muligt på gulvet.

Lyder det ikke meget fornuftigt? 

Anmeld Citér

28. januar 2024

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg fik en brystforstørrende operation da min søn var 15 måneder. Efter præcis 3 uger kunne jeg løfte ham igen. Jeg gik på arbejde i en børnehave efter 17 dage. Jeg havde ondt de første par dage men derefter gik det hele ok

Anmeld Citér

28. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hej! 
jeg står overfor formentlig at skulle have en BFO til sommer for at rette op på de kedelige rester af mine bryster efter amning. Hvordan er det i forhold til smerter, når man sørger for at følge planen for smertedækning? Er det meget slemt?

Nej. Slet ikke. Så slemt er det ikke. Men de blå og røde og gule mærker, kan godt gøre en lidt nervøs. Ligner man har fået tæsk

De siger også mødre som har prøvet at føde, tager smerterne noget bedre. Men man føler lidt der sidder en elefant på brystkassen de første to dage  

Anmeld Citér

28. januar 2024

Bby3

Man har smerter. 
men… jeg var ude og spise på restaurant om aftenen efter operation og jeg var til barnedåb 2 dage efter og 5 dage efter var jeg på museum i flere timer.

man skal nok bare mere tænke over bevægelser, tøjvalg og aktivitetens type.

man skal forvente ikke at bruge armene når man skal rejse sig osv, men bruge maven. Du kan ikke ligger på siden men kun på ryggen, du kan ikke få armene over hovedet og vaske hår osv.

Anmeld Citér

30. januar 2024

Anonym trådstarter

Tak for svarene! Jeg håber virkelig, at jeg kommer nemt igennem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.