Kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.450 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. november 2009

stine_olesen

Hej tøser

Jeg har en 9½ gammel baby som er begyndt at kravle. Det srer simpelthen så sjovt ud, han har været meget glad for at sidde begyndt allerede at sidde da han var 6 mdr så har været liudt langsom i optrækket med at kravle.

Han vil gerne op at gå, så nu kravler han ved at det ene ben er bukket under ham mens han skubber sig frem med det andet ben som når han går og hænderne. Ligner næsten en hel edderkop og er ved at være hurtig

Har i også prøvet det at jeres barn kravler sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

LouiseNielsen

Fra min søn vra 4 mdr til han var 8 mdr mavede han sig frem... Han brugte ikke maven eller numsen til at komme frem, nej han bøjede armene ind under sig, også brugte han alburene til at komme frem med.... Lige ligesom soldater! Det så simpelthen så sjovt ud, og gik utrolig hurtig!

Anmeld

3. november 2009

TbCp

stine_olesen skriver:

Hej tøser

Jeg har en 9½ gammel baby som er begyndt at kravle. Det srer simpelthen så sjovt ud, han har været meget glad for at sidde begyndt allerede at sidde da han var 6 mdr så har været liudt langsom i optrækket med at kravle.

Han vil gerne op at gå, så nu kravler han ved at det ene ben er bukket under ham mens han skubber sig frem med det andet ben som når han går og hænderne. Ligner næsten en hel edderkop og er ved at være hurtig

Har i også prøvet det at jeres barn kravler sjovt.

Dejligt at han er begyndt at kravle

Liva har kravlet "rigtigt". Men som pædagog i vuggestue og som dagplejer har jeg set mange sjove kravlemåder
Som dagplejer har jeg haft en dreng der hoppede fremad på numsen det så sjovt ud

Anmeld

6. november 2009

Vinker

LouiseLarsen skriver:

Fra min søn vra 4 mdr til han var 8 mdr mavede han sig frem... Han brugte ikke maven eller numsen til at komme frem, nej han bøjede armene ind under sig, også brugte han alburene til at komme frem med.... Lige ligesom soldater! Det så simpelthen så sjovt ud, og gik utrolig hurtig!

Lige præcist sådan har Niklas Emil også krybet sig fremad i flere måneder (fra da han var knap 9 mdr og til 12-13 mdr) Nu er han så begyndt at sidde op og så trække sig fremad. Altså han trækker i strakte arme (begge på en gang) og så det ene ben strakt. Nogen gange ender han igen på maven og kryber lidt.... Det sker dog også at han kommer i rigtig kravlestilling og han har da også taget meget små kravle bevægelser, meeeen det er som om han synes det er for ondsvagt  og trækker sig derfor frem i stedet hihi.

Sjovt så mange måder de kan komme frem på!

Anmeld

6. november 2009

Christinahr

Haha, jeg kender det. T der lige er blevet 9 måneder, har også siddet siden han var seks måneder og er nu begyndt at kravle. Det ene ben sidder nærmest ved navnlen og så hopper han nærmest fremad men det går delme stærkt.

Han rejser sig også pludselig op af alting og står og griner, der er virkelig sket noget den sidste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.