Hej alle sammen.
Håber i kan være behjælplige med dette spørgsmål....
Er mor til en dreng på 20 mdr, bor ikke sammen med hans far, men har en ny mand.
Hver anden weekend er min søn hos sin far på overnatning, det har han så også lige været i denne weekend. De sidste 4 nætter efter han er kommet tilbage fra sin far er han vågnet i søvne midt om natten og har sagt av av av og nej! Det er noget fustrerende at jeg ikke ved hvad der sker, om børn skla reagere sådan.
Kan man tro han slår ham eller gør ham andet ondt?
Det lyder ikke rart. Det er aldrig rart at være bekymret for sit barns trvisel. Selvfølgelig skal du reagere, når du oplever, at din søn ændrer adfærd.
Virker han glad, før og efter han har været hos sin far? Er det sket før, når han har været hos sin far, at han vågner på denne måde?
Kan det være vokseværk? Det kan være smertefuldt for et barn. Min ældste søn har haft det et par gange, hvor han vågner om natten, græder i halvsøvne, er næsten ikke til at komme i kontakt med, siger "av" og tager sig til benene eller ligger og sparker.
Læs evt. mere her. Der står godt nok, at det oftest starter i 3-års alderen, men jeg kender en del børn, der har oplevet det i en tidligere alder .
Håber, at det skyldes noget harmløst 
Bedste hilsener
Karoline
Anmeld