søvn om matten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg ville lige høre hvor meget jers små vågner om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Sees

De første 4 uger vågnede han 2 gange for at få mad - Men ellers har han sovet igennem siden han var 4 uger gammel

Anmeld

3. november 2009

Ox.

I starten varierede det meget, men nu hvor hun nærmer sig de 3 måneder, er det max 1 gang om natten, ellers sover hun bare igennem

Anmeld

3. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

ca hver 2-3 time da han var nyfødt.. han var vild med mad..

Anmeld

3. november 2009

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

I starten varierede det meget, men nu hvor hun nærmer sig de 3 måneder, er det max 1 gang om natten, ellers sover hun bare igennem

Åååårh glæder mig til at nå dertil, hvis altså den madglade lille dreng kan undvære alt sin natmad

Anmeld

3. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mange tak. lille manden vågner 2 gange om natten nemlig skulle bare høre om det var nomalt

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Renée88 skriver:

Åååårh glæder mig til at nå dertil, hvis altså den madglade lille dreng kan undvære alt sin natmad

Haha, kan jeg godt forstå søde, Lilje var også meget madglad om natten i starten, nu er det så rykket til om dagen i stedet, som så har resulteret i, fra starten, at jeg producere ekstremt meget mælk, så må gå og pumpe ud hele tiden hehe ..

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Christina92 skriver:

mange tak. lille manden vågner 2 gange om natten nemlig skulle bare høre om det var nomalt

Lyder helt normalt!

Anmeld

3. november 2009

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Haha, kan jeg godt forstå søde, Lilje var også meget madglad om natten i starten, nu er det så rykket til om dagen i stedet, som så har resulteret i, fra starten, at jeg producere ekstremt meget mælk, så må gå og pumpe ud hele tiden hehe ..

Nicolai er madglad hele døgnet og jeg har ekstremt meget mælk, går og drypper konstant hvis jeg ikk lige har tøj på - føler mig lidt som en malkeko

- men det vel heller ik uden grund at knægten tog 500g på den første uge vi var hjemme

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Renée88 skriver:

Nicolai er madglad hele døgnet og jeg har ekstremt meget mælk, går og drypper konstant hvis jeg ikk lige har tøj på - føler mig lidt som en malkeko

- men det vel heller ik uden grund at knægten tog 500g på den første uge vi var hjemme

Nej det gjorde Lilje også, hun vejede 3265g ved fødslen og vejer ca 6200 nu, så der er også skub i lillepigen, SP griner også af hende hver gang fordi hun sådan tager på hehe ..

Men hvor er det da en dejlig stor og sund dreng i har fået jer så!

Men kender det mælkeproblem alt for godt, nogle dage kan jeg også fint skifte trøje op til flere gange pga det ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.