Mon der er nogen der kender...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Bondepigen

www.jysk-diner.dk

Hvis I har prøvet at bestille mad derfra, vil I så ikke være søde at fortælle om I har haft gode eller dårlige erfaringer med dem?? Da jeg snart skal have bestilt julefrokosten til familien.... og det skulle jo helst være i orden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Moar'en

bondepigen skriver:

www.jysk-diner.dk

Hvis I har prøvet at bestille mad derfra, vil I så ikke være søde at fortælle om I har haft gode eller dårlige erfaringer med dem?? Da jeg snart skal have bestilt julefrokosten til familien.... og det skulle jo helst være i orden!!

Vi har fået nytårs mad derfra et par gange og vi har været godt tilfreds. Første gang vi bestilte glemte de dog isen og da de jo havde lukket da vi opdagede det kunne de ikke komme med den, men vi fik pengene tilbage. Det har altid været god mad og det er altid kommet til den aftalte tid.

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Vi får mad fra dem til barnedåben lørdag, skal nok lige vende tilbage!

Anmeld

3. november 2009

Misjelle

Vi brugte dem til Barnedåb i sommers. Det var buffet og der var rigeligt med mad. Flere kommenterede også at maden havde været rigtig lækker

Anmeld

3. november 2009

Ox.

MisjelleMoar skriver:

Vi brugte dem til Barnedåb i sommers. Det var buffet og der var rigeligt med mad. Flere kommenterede også at maden havde været rigtig lækker

Uhha vi skal også have buffet, nu glæder jeg mig jo helt hehe!

Anmeld

3. november 2009

Kristina V

uhmmmm jeg blev i hvert fald sulten ved at ae deres hjemmeside.. hih..

Min mand er slagter og jeg har arbejdet i en delikatesse i 4 år før hen, så vi er dem som laver det selv. Man bliver ikk snyd eller skuffet + det er meget billigere.. så får vi altid nogle bekendet til at servere eller noget..

men det så da godt ud.. jeg er i hvert fald sulten.. hih

Anmeld

3. november 2009

SaNiNa

Vi har fået der fra en gang og det var båe første og sidste gang. kødet var så sejt og salaten brun, rejerne lugtede helt vild af fisk. så ja det var ikke den bedste oplevelse vi fik der fra.

Anmeld

3. november 2009

Lone Jakobsen

vi overvejede at bestille derfra, men opgav da der var lidt for store problemer med leverings tidspunkt... og man skulle selv lave meget af arbejdet... det var vi ikke int. i

Anmeld

3. november 2009

Mira0911

bondepigen skriver:

www.jysk-diner.dk

Kan kun sige at maden er rigtig godt derfra... Har ikke haft noget dårligt med dem...

Anmeld

3. november 2009

Mama3

Hej vi fik mad der fra sidste år, til en julefrokost og det var rigtig godt og der var rigtig meget mad alt for meget faktisk. så det kan godt anbefales

Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.