ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.699 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Anonym trådstarter

hej

nu har vi prøvet i snart i 7 mdr ca. og jeg vil lige hører om i altid kan mærke når i har ægløsning? for jeg har nogen gange kunne mærke den, og andre gange ikke, men min cyklus er ureglmæssig, men man siger at det kan gå et år, før p-pillerne er helt ude af kroppen. men de sidste 2 mdr har min mens ligget omkring d. 14-16 i hver mdr, så det er en meget stor fremskridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

cdinesen

jeg kan også næsten altid mærke når jeg har ÆL. Det niver nærmest i underlivet, og så slår jeg ud med bumser hehe

Anmeld

2. november 2009

Sofia24

Hej!

Jeg kan for det meste mærke at jeg har ægløsning.

1) murren i underlivet

2) mere sex-lysten

3) elastisk klart udflåd

Har lige haft det har lørdag-søndag, så nu venter vi "bare"

Det er rigtigt, at der kan gå længe før end din krop helt vænner sig til ikke at få p-piller mere, og det er meget forskelligt hvor hurtigt man bliver gravide efter p-pille stop.

Men det lyder da som om din cyklus er ved at være regelmæssig igen  

Pøj pøj med det i hvert fald

Knus Sofia

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

Andre tegn på, at du har ægløsning

Der findes andre og mere eller mindre individuelle tegn på ægløsning. Nogle kvinder kan mærke ægløsningstidspunktet, idet de oplever en stikkende fornemmelse i den ene side af underlivet, hvor æggestokken sidder placeret. Nogle føler sig oppustet, får bumser, humørsvingninger eller føler sig trætte. Det er ikke sikkert, at du oplever nogle af disse symptomer, og det kan være, at du kun oplever nogle af dem. Igen er det individuelt fra kvinde til kvinde, hvordan kroppen føles, og det kan også sagtens være, at du efter en graviditet pludselig kan mærke din ægløsning tydeligt hver måned, selvom du aldrig har bemærket den førhen.

jeg har lige fundet det herpå nettet, og den siger at det ikke alle der kan mærke deres ægløsning så kan ejg godt slappe lidt af igen

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

Sofia24 skriver:

Hej!

Jeg kan for det meste mærke at jeg har ægløsning.

1) murren i underlivet

2) mere sex-lysten

3) elastisk klart udflåd

Har lige haft det har lørdag-søndag, så nu venter vi "bare"

Det er rigtigt, at der kan gå længe før end din krop helt vænner sig til ikke at få p-piller mere, og det er meget forskelligt hvor hurtigt man bliver gravide efter p-pille stop.

Men det lyder da som om din cyklus er ved at være regelmæssig igen  

Pøj pøj med det i hvert fald

Knus Sofia

jeg krydser finger for dig  det vil være dejligt hvis den er der men jeg vil håbe at min vil til at være reglmæssig men jeg kan ikke gør andet end at vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.