Meget presset!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2023

B&J

Inden du køber mad 

Hvad har du i skuffer skabe køleskab fryser?

Måske er der ikke meget men det kan nogle gange hjælpe. 

Især hvad man kan handle til det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2023

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Inden du køber mad 

Hvad har du i skuffer skabe køleskab fryser?

Måske er der ikke meget men det kan nogle gange hjælpe. 

Især hvad man kan handle til det

Jeg har faktisk ikk rigtig noget. 
har ris og pasta. Knor pakke lasagne, lasagnette og macaronette. Men der skal kød eller pølser i og begge dele er voldsomt dyrt. 

fryseren har jeg ikk noget i udover is og frosne grøntsager 

Anmeld Citér

26. november 2023

fehår

Anonym skriver:

Jeg har faktisk ikk rigtig noget. 
har ris og pasta. Knor pakke lasagne, lasagnette og macaronette. Men der skal kød eller pølser i og begge dele er voldsomt dyrt. 

fryseren har jeg ikk noget i udover is og frosne grøntsager 

Køb linser og lav Knorr-retterne med det i stedet for kød. Meget billigere og smager dejligt!

Anmeld Citér

26. november 2023

Alha

Profilbillede for Alha

Jeg elsker havregrød med kanelsukker, en lille klat smør og mælk på. Det kunne jeg sagtens leve af i en uge ��������

Anmeld Citér

26. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg ville se efter nedsat kød evt datovare. Fandt et pakke hakket oksekød sat ned til 20 kr i Rema i dag (den der hvor 20% af den eller sådan noget er af grøntsager men smager fint). 
Nu du har lasange mix, så kan en hel lasange holde nogen dage tænker jeg? Vi er 3 om sådan en pakke og har til to dage… 

Og så køb en tomatsovs til pasta den billige koster vidst 13-15 kr og smager fint, kom eventuelt de frosne grøntsager du har i fryseren i sovsen også så har du også til nogen dage.. 

og ellers rugbrød og noget pålæg du kan holde ud at spise flere gange

Anmeld Citér

26. november 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

En pakke hakket kød kan godt fås for en 25-30 kroner og hvis den bliver blandet med et par dåser hakket tomat og en dåse bønner så er der temmelig meget mad. Især hvis du har ris til. Evt kan 1/3 bruges i en tærtedej sammen med et par æg og så er der yderligere til et par dage.

Anmeld Citér

26. november 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Køb linser og lav Knorr-retterne med det i stedet for kød. Meget billigere og smager dejligt!

Det lyder ikke som en dum ide. Har du en ide om h or mange linser jeg skal bruge ?

Anmeld Citér

26. november 2023

Anonym trådstarter

Alha skriver:

Jeg elsker havregrød med kanelsukker, en lille klat smør og mælk på. Det kunne jeg sagtens leve af i en uge ��������

Havregrød er okay. Men ikke hver dag. Så kaster jeg simpelthen op.

Anmeld Citér

26. november 2023

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Jeg ville se efter nedsat kød evt datovare. Fandt et pakke hakket oksekød sat ned til 20 kr i Rema i dag (den der hvor 20% af den eller sådan noget er af grøntsager men smager fint). 
Nu du har lasange mix, så kan en hel lasange holde nogen dage tænker jeg? Vi er 3 om sådan en pakke og har til to dage… 

Og så køb en tomatsovs til pasta den billige koster vidst 13-15 kr og smager fint, kom eventuelt de frosne grøntsager du har i fryseren i sovsen også så har du også til nogen dage.. 

og ellers rugbrød og noget pålæg du kan holde ud at spise flere gange

En lasagne kan sagtens holde 2-3 dage her ja. Så det tænker jeg det bliver. Så har jeg mad til onsdag og torsdag morgen er der så penge på kontoen igen

Anmeld Citér

26. november 2023

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

En pakke hakket kød kan godt fås for en 25-30 kroner og hvis den bliver blandet med et par dåser hakket tomat og en dåse bønner så er der temmelig meget mad. Især hvis du har ris til. Evt kan 1/3 bruges i en tærtedej sammen med et par æg og så er der yderligere til et par dage.

Tak for forslaget  

men aå jeg havde en pakke lasagne i skabet. Så det bliver den. Så har jeg til tre dage. Også kan resten af pengene bruges på rugbrød og pålæg til frokost  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.