Herhjemme i weekends sover hun ikke altid til middag og det går faktisk uden problemer. Oveni er natten fantastisk 
igår sov hun f.eks. ikke til middag og hun har kun været vågen en gang i nat.
Så da vi hentede Liva i dp idag spurgte Carsten, vores dp, hvad hun sagde til at Liva ikke skulle sove til middag længere. Det var helt fint med hende. Hun ville bare sætte Liva med en bog, tusser og papir eller noget tegnefilm så hun selv kunne få sig lidt pause.
Jeg var ellers lidt imod det, Liva er jo kun 2 år og der er altså et helt år til hun skal i bh. Jeg ville selv synes det var træls hvis jeg havde nogle unger i dp der ikke skulle sove..... men måske er det fordi de unger jeg har nu er så små og ikke rigtig kan underholdes med en bog ret længe af gangen f.x.
Nå men dp siger ok, men vi har så aftalt at hvis Liva en dag står rigtig tidligt op kan det godt være hun skal sove og dp sagde også at hun ikke kunne garantere om Liva faldt i søvn hvis hun sad og så tegnefilm f.x.
Men nu ser vi hvordan det går. Er lidt spændt på at høre hvad dp har at sige imorgen når vi henter.
Anmeld