Butikken der stort set har alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2009

nilletøz

Jeg var i torsdag til lægen, sammen med min mor, og ja hun overtalte mig
til at gå ned af gammel kongevej - og heldigvis for det, for vi kom lige forbi en rigtig god butik!

Jeg løb nærmest der ind, og forklarede at jeg skulle lave en lagkage til min søns 1år f-dag, og der kom hun lige frem med en form, som en godbold, + hun havde mange andre ting som jeg kunne bruge, den der fondant man selv kan lave har hun til 39,-kr alle mulig farver, figure, og ja jeg kunne blive ved...

Butikken ligger tæt på frb rådhus, men skal snart der ind og kigge igen, så vender lige tilbage til jer igen, hvis der er nogen der intresseret????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Hjaltesmor

Jeg vil gerne høre om den. Fx hvis du finder ud af, hvad den hedder. Så kan man jo selv kigge forbi.

Jeg leger nemlig med tanken om at lære at lave den slags kager, så vil gerne forbi en fysisk butik, før jeg slår mig på netbutikkerne

Anmeld

2. november 2009

qp

Jeg vil også gerne vide hvad navnet på butikken er, bor nemlig ik så langt derfra

Anmeld

2. november 2009

nilletøz

Hjaltesmor skriver:

Jeg vil gerne høre om den. Fx hvis du finder ud af, hvad den hedder. Så kan man jo selv kigge forbi.

Jeg leger nemlig med tanken om at lære at lave den slags kager, så vil gerne forbi en fysisk butik, før jeg slår mig på netbutikkerne

Super, jeg skal nok vende tilbage meget snart, skal der ind og se hvad jeg skal bruge til min søn f-dag....

Kan lige tjekke om de har en hjemmeside, når jeg er der inde....

Anmeld

10. november 2009

nilletøz

Så har jeg været inde i den butik igen, men hende der var der, mente de havde en hjemmeside, men var ikke sikker på hvad den hed..

Men hun mente den hed delikatessehuset.dk men har nu prøvet flere gange at finde den, men uden held... hun sagde dog også at den måske ikke var helt var oppe og kører..

men har fået deres adresse som er: Gammel Kongevej 163 1850 Frederiksberg C
Tlf: 33 21 85 84

Mail: tkd163@hotmail.com

Glæder mig virkelig til jeg skal lave Lukas lagkage.

Anmeld

12. november 2009

Helle30

Jeg har fundet deres hjemmeside

http://theogkaffe-delikatessehuset.dk/store/

- Men jeg tror, det er rigtigt, den ikke er helt oppe og køre endnu. Ihvertrfald hvis det er meningen, man skal kunne se deres udvalg.

Hvis nogen ikke allerede kender specialkøbmanden i Rødovre, vil jeg gerne lige henlede opmærksomheden på deres hjemmeside:

http://www.specialkoebmanden.dk/

Butikken (den fysiske) er virkelig også et besøg værd. De har ikke alt, men det er meget tæt på. Ham der ejer butikken er selv "kagemand", så han ved rigtig meget om produkterne i butikken.

- Helle

Anmeld

12. november 2009

nilletøz

qp skriver:

Jeg vil også gerne vide hvad navnet på butikken er, bor nemlig ik så langt derfra

Hmm det tror jeg lige jeg glemte det.. Så hvis du ikke har gættet det, hedder den delikatessehuset. Sød lille butik, med dejligt personale...

Anmeld

19. november 2009

evitaperon

nilletøz skriver:

Hmm det tror jeg lige jeg glemte det.. Så hvis du ikke har gættet det, hedder den delikatessehuset. Sød lille butik, med dejligt personale...

Rigtig fin butik, bor lige ved siden af.

Jeg bruger den dog ikke mere da jeg desværre har erfaret en del gange, 6 gange for at være helt præcis at de har givet mig forkerte råd. Balndt andet da jeg spurgte på en 4 etagers bryllupskage der skulle ligge direkte oven på hinanden, om det var nødvendigt med bærende pinde i kagen. De svarede nej, og det er altså meget nødvendigt.

Dét er bare mine erfaringer, som er meget ærgelige, men jeg håber for andre at de har positive erfaringer.

Med venlig hilsen

acakeaway

Anmeld

19. november 2009

qp

evitaperon skriver:

Rigtig fin butik, bor lige ved siden af.

Jeg bruger den dog ikke mere da jeg desværre har erfaret en del gange, 6 gange for at være helt præcis at de har givet mig forkerte råd. Balndt andet da jeg spurgte på en 4 etagers bryllupskage der skulle ligge direkte oven på hinanden, om det var nødvendigt med bærende pinde i kagen. De svarede nej, og det er altså meget nødvendigt.

Dét er bare mine erfaringer, som er meget ærgelige, men jeg håber for andre at de har positive erfaringer.

Med venlig hilsen

acakeaway

Det er godt nok nogle grimme priser personen på ecakeaway kræver for kager, pynt mv .... vedkommende er jo ikke engang uddannet indenfor faget og jeg synes da, at mange her inde på siden laver meget finere kager end de få man kan se på den skod side du reklamerer med.... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.