Det er jo lige om lidt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2009

hc=k

Der sker bare så meget for tiden og nu sidder jeg her med en helt mærkelig følelse i maven. Om 11 dage skal jeg flytte og der går bare SÅ meget tid med at pakke og sælge ting at jeg slet ikke når at se hvor stor min dreng er blevet. Han blev 7 måneder i lørdags og nu er det så jeg tænker : Han bliver jo lige om lidt 1 år .

Er der andre med den følelse at alting bare går alt for stærkt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

nilletøz

ej hvor dejligt du skal flytte - bare det var mig....

Men ja jeg kan kun give dig ret i at de små bebser vokser alt for hurtigt, min søn er nu snart 9mdr, og jeg tænker tit, hvor er tiden dog blevet af... De kan bare så mange ting... Min søn har næsten lært at sige bøøhh... *S*

Ligger da også lige 2 billeder ind...

Anmeld

2. november 2009

hc=k

nilletøz skriver:

ej hvor dejligt du skal flytte - bare det var mig....

Men ja jeg kan kun give dig ret i at de små bebser vokser alt for hurtigt, min søn er nu snart 9mdr, og jeg tænker tit, hvor er tiden dog blevet af... De kan bare så mange ting... Min søn har næsten lært at sige bøøhh... *S*

Ligger da også lige 2 billeder ind...

Hvor er han bare en smuksak

Anmeld

2. november 2009

CarinaSB

hc=k skriver:

Der sker bare så meget for tiden og nu sidder jeg her med en helt mærkelig følelse i maven. Om 11 dage skal jeg flytte og der går bare SÅ meget tid med at pakke og sælge ting at jeg slet ikke når at se hvor stor min dreng er blevet. Han blev 7 måneder i lørdags og nu er det så jeg tænker : Han bliver jo lige om lidt 1 år .

Er der andre med den følelse at alting bare går alt for stærkt?

Ihh han er altså bare så kææær

Jeg syntes os Noah vokser helt vild ... er sikker på at han vokser en cm når han sover til middag

Anmeld

2. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi leder også efter hus - ret kraftigt....

Og ja i morgen bliver vores knægt 14 mdr, slet ikke til at forstå at han har ligget og vokset i min mave - til den skønne bandit han er idag...

Så i får lige et fra han var 3 dage gammel og et fra okt, hvor han synger om kap med mor...

Anmeld

6. november 2009

Vinker

Nej du er bestemt ikke den eneste der har svært ved at forstå at tiden går SÅ stærkt. Synes faktisk det er en smule skræmmende at det går så stærkt at man føler det er svært at følge med....

Niklas Emil blir 14 mdr her den 25. nov. (om jeg fatter det eller ej...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.