Julegave til mor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. november 2023

BabyIgen2022

Jeg søger gode julegaveønsker.

Jeg er ved at tabe mig og ønsker derfor ikke tøj, bruger ikke meget make-up og parfume, er ikke særligt materialistisk og har alt, synes jeg. Det er svært at finde på noget.

Vi ønsker som regel oplevelser med børnene, måltidskasser og sådan noget. Men jeg har fået af vide, at jeg ikke ønsker mig nok.

Sidder nogen derude med gode ideer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2023

Tip!

Jeg har altid noget jeg ønsker mig.. 

fik gummistøvler i fødselsdagsgave for kort tid siden og en halskæde graveret med hånd og fodaftryk fra min datter. - ønsker mig også vedhæng med mine drenges aftryk. 

derudover ønsker jeg mig RC kopper med bogstaver. 
Robotstøvsuger - keramik krus - nyt service (ikke rc) - sengetøj til min kæmpe dobbeltdyne- bestemt bøger - gavekort til fotograf. 

er der ikke noget du interesseret dig for? Håndarbejde eller sådan? 

Anmeld Citér

14. november 2023

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut
BabyIgen2022 skriver:

Jeg søger gode julegaveønsker.

Jeg er ved at tabe mig og ønsker derfor ikke tøj, bruger ikke meget make-up og parfume, er ikke særligt materialistisk og har alt, synes jeg. Det er svært at finde på noget.

Vi ønsker som regel oplevelser med børnene, måltidskasser og sådan noget. Men jeg har fået af vide, at jeg ikke ønsker mig nok.

Sidder nogen derude med gode ideer?

Det er megasvært, jeg har det ligesom dig…

Jeg har nogle gange ønsket mig specifikke oplevelser for ‘mig’ og ikke med børnene. Fx at komme ind og se noget teater, at komme ud at spise på en bestemt restaurant eller sådan noget.

Men jeg synes nu, det er ok at holde fast i, at man ikke ønsker sig noget særligt. Man skal da ikke gå og opfinde behov, efter min mening… 

Anmeld Citér

14. november 2023

drabo

Profilbillede for drabo

Det er super svært.

Jeg plejer at begynde i august/september og så lade være med at købe små ting, som jeg semimangler f.eks. ikke erstatte yndlingsparfumen, hvis den er halvtom eller andre ikke nødvendige ting, så jeg har noget at skrive på ønskesedlen.

Men ja oplevelser eller gavekort - men ellers f.eks. kogebøger eller andre bøger og ting til hobbyarbejde - det kunne også være gavekort til specifikke sæson ting f.eks. gavekort til havebutikken, hvis man er havemenneske.

Anmeld Citér

14. november 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom
  • Brætspil fx escape spil
  • Køkkenting 
  • Hansker/vanter, de forsvinder tit
  • Nøglefinde 

Men noget af det bedste fra børnene er hjemmelavede gavekort som indeholder begivenheder som jeg kan indløse fx:

• Gå i bad uden brok
  • Se en film/spille spil jeg vælger
  • At min datter lavet aftensmad 

Anmeld Citér

14. november 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ønsker mig altid:

Bøger. Helst en god bog serie.

Lancome hypnoses drama mascara, sort.

Min normale puder.

Massage gavekort.

Oplevelser med gave giveren.

Keramik kursus dag.

Og når min fantasi ik rækker til mere kreative ting, så ønsker jeg mig penge, til de lidt dyre ting, jeg godt ku tænke mig. 

I år ønsker jeg mig steak knive, uden træ håndtag.

Et lækkert vat tæppe, til sofaen.

Det er vist mine ønsker i år�� vh Stine 

Anmeld Citér

15. november 2023

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Øreringe

Halskæde

God creme

Hue (jeg ønskede mig sådan en fed en forrige år fra Ganni, den var faktisk lidt dyr, men jeg har brugt den i 3 vintre nu og den er så fin og kommer til at bruge den mange år fremover)

Lala Berlin Halstørklæde - det bruger jeg HVER vinter, det er dyrt men alle pengene værd og så varmt og lækkert.

En pande (kan man altid bruge)

Gavekort til fx. comwell (så kan dig og din mand komme på kærestetur uden børn )

Deluxe Homeart LED lys (de er så virkelige og virker så ægte, at man aldrig kommer til at bruge alm. stearin lys efter at man har fået dem og de holder flere måneder på batteri + man ikke skal være bange for om børnene brænder sig og det skal være det mærke for vi har prøvet mange andre men ikke i nærheden af dem fra Deluxe)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.