Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er begyndt at give min søn grød - jeg bruger mme på brik til at blande i grøden! Men det er jo så lidt der skal i...og vil da ikke smide en næsten hel brik ud!! Så mit ? er: Må jeg sætte brikken i køleskab efter den er åbnet og så bruge den dagen (dagene) efter til grød?? Jeg har viklet et elastik omkring og putten den i en tæt pose...
Kh. Louise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg mener den må stå der i 2 dage. Men kig på brikken, der står det jo nok.
Hvad med og køb noget pulver MME, så blander du 50 ml eller under. Så er der f.eks til 1 dag. Det er også langt billigere..
LouiseN skriver: Jeg er begyndt at give min søn grød - jeg bruger mme på brik til at blande i grøden! Men det er jo så lidt der skal i...og vil da ikke smide en næsten hel brik ud!! Så mit ? er: Må jeg sætte brikken i køleskab efter den er åbnet og så bruge den dagen (dagene) efter til grød?? Jeg har viklet et elastik omkring og putten den i en tæt pose... Kh. Louise
jeg var lige inde og kigge på den jeg har liggende...og der står at den kan holde sig 1 døgn efter åbning. så måske du sku købe det som pulver og så blande så lidt som muligt hver gang.
DatterMalou skriver: Jeg mener den må stå der i 2 dage. Men kig på brikken, der står det jo nok. Hvad med og køb noget pulver MME, så blander du 50 ml eller under. Så er der f.eks til 1 dag. Det er også langt billigere..
Hmmm...ja! Det var en idé! For det andet er sq godt nok frås
LouiseN skriver: Hmmm...ja! Det var en idé! For det andet er sq godt nok frås
Hehe ja. Pulver MME kan jo tit fås på tilbud..
nutche skriver: jeg var lige inde og kigge på den jeg har liggende...og der står at den kan holde sig 1 døgn efter åbning. så måske du sku købe det som pulver og så blande så lidt som muligt hver gang.
Tak Ja, må købe noget pulver istedet!!
DatterMalou skriver: Hehe ja. Pulver MME kan jo tit fås på tilbud..
Altså nu er jeg jo ret grøn med al det grød og mme...Men står der så hvor meget pulver der skal i en portion grød...Nu putter jeg ca 1/4 dl. fra brikken i en port. grød!
Hej,
du blander pulveret op med vand først. Og så bruger du det bare i grøden ligesom du ville med brikken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128