MME-brik i køleskab???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2009

SAL

Jeg er begyndt at give min søn grød - jeg bruger mme på brik til at blande i grøden! Men det er jo så lidt der skal i...og vil da ikke smide en næsten hel brik ud!! Så mit ? er: Må jeg sætte brikken i køleskab efter den er åbnet og så bruge den dagen (dagene) efter til grød?? Jeg har viklet et elastik omkring og putten den i en tæt pose...

Kh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg mener den må stå der i 2 dage. Men kig på brikken, der står det jo nok.

Hvad med og køb noget pulver MME, så blander du 50 ml eller under. Så er der f.eks til 1 dag. Det er også langt billigere..

Anmeld

2. november 2009

Lone Jakobsen

LouiseN skriver:

Jeg er begyndt at give min søn grød - jeg bruger mme på brik til at blande i grøden! Men det er jo så lidt der skal i...og vil da ikke smide en næsten hel brik ud!! Så mit ? er: Må jeg sætte brikken i køleskab efter den er åbnet og så bruge den dagen (dagene) efter til grød?? Jeg har viklet et elastik omkring og putten den i en tæt pose...

Kh. Louise

jeg var lige inde og kigge på den jeg har liggende...og der står at den kan holde sig 1 døgn efter åbning. så måske du sku købe det som pulver og så blande så lidt som muligt hver gang.

Anmeld

2. november 2009

SAL

DatterMalou skriver:

Jeg mener den må stå der i 2 dage. Men kig på brikken, der står det jo nok.

Hvad med og køb noget pulver MME, så blander du 50 ml eller under. Så er der f.eks til 1 dag. Det er også langt billigere..

Hmmm...ja! Det var en idé! For det andet er sq godt nok frås

Anmeld

2. november 2009

Sjl-msl-Mkl

LouiseN skriver:

Hmmm...ja! Det var en idé! For det andet er sq godt nok frås

Hehe ja. Pulver MME kan jo tit fås på tilbud..

Anmeld

2. november 2009

SAL

nutche skriver:

jeg var lige inde og kigge på den jeg har liggende...og der står at den kan holde sig 1 døgn efter åbning. så måske du sku købe det som pulver og så blande så lidt som muligt hver gang.

Tak Ja, må købe noget pulver istedet!!

Anmeld

2. november 2009

SAL

DatterMalou skriver:

Hehe ja. Pulver MME kan jo tit fås på tilbud..

Altså nu er jeg jo ret grøn med al det grød og mme...Men står der så  hvor meget pulver der skal i en portion grød...Nu putter jeg ca 1/4 dl. fra brikken i en port. grød!

Anmeld

2. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej,

du blander pulveret op med vand først. Og så bruger du det bare i grøden ligesom du ville med brikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.