regler for indsamling go found me

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2023

Anonym trådstarter

Hej. Jeg vil høre om der er nogle skarpe personer på linjen der kan fortælle mig om jeg skal søge tilladelse til at lave en go found me indsamling? Jeg har efter mange år i kontorjobs fundet frem til at jeg vil noget andet fordi jeg har svært ved at fastholde et job i klassisk forstand på grund af nogle personlige og psykiske udfordringer. Og for at følge min drøm skal jeg bruge et beløb, som Jeg ikke har og ikke har mulighed for til at spare hele beløbet op, for at betale for uddannelsen.

Men kan ikke gennemskue reglerne på borger.dk. Er der en venlig sjæl der kan skære det ud i pap for mig?

For overvejer lave en go found me for at kunne indsamle lidt af beløbet til det og samtidigt sælge ud af nogle ting og spare der op jeg kan. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Inde på civilstyrelsen (som åbenbart er dem der godkender indsamlinger), der kan man se hvad andre har fået godkendt af indsamlinger, og der kan jeg se at andre der samler ind til deres uddannelse har ansøgt om at få lov til at samle ind.

Og derinde, under spørgsmål, står det ligeledes, at hvis der samles ind blandt familie og venner behøver der ikke godkendelse, da dette er lovligt. Men så snart man vil samle ind via f.eks. Facebook, så skal der søges om tilladelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.