Kan et blåt øje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
1 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2023

Anonym trådstarter

Kan et blåt øje godt sprede sig til også at give en mørk rand under det andet øje?

Jeg slog forleden nat mit hoved ved højre øje ind i lågen til mit tøjskab og fik efterfølgende et blåt øje, der heldigvis kun er begrænset til at være mørkt under øjet. Men synes bare, at jeg har mørkere rande under venstre øje, end jeg plejer at have

Jeg ser skrækkelig ud hvornår kan jeg forvente, at det aftager og hvornår er det mon helt væk? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Kan et blåt øje godt sprede sig til også at give en mørk rand under det andet øje?

Jeg slog forleden nat mit hoved ved højre øje ind i lågen til mit tøjskab og fik efterfølgende et blåt øje, der heldigvis kun er begrænset til at være mørkt under øjet. Men synes bare, at jeg har mørkere rande under venstre øje, end jeg plejer at have

Jeg ser skrækkelig ud hvornår kan jeg forvente, at det aftager og hvornår er det mon helt væk? 

Jeg syntes det er mere hvis næseryggen bliver ramt, at det ligesom breder sig til begge øjne. 

Jeg har prøvet det et par gange ifm. sport, og jeg syntes, at kunne huske at det tager alt mellem 3-4 dage til 14 dage, alt efter hvor slemt det har været.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.